BMW.K100

Rookie
16 dec 2023
7
0
Beste motor-forum leden,
Ik ben een BMW K100 1992 aan het ombouwen. Nu wil ik graag een mo.unit inbouwen, en jullie raden het al. Na veel onderzoek, heb ik toch hulp nodig.
De vraag is dus, wie-o-wie kan mij helpen om de mo.unit in te bouwen?

IMG_6871.jpg
IMG_6645.jpg


Bedankt voor jullie tijd om mijn post te lezen?
 
Niet dat ik je kan helpen maar wat wil je met de M-Unit aan sturen ???
Alles wat met de injectie te maken heeft wordt dor de injectiecomputer aangestuurd daar kan je die M-unit niet op in laten grijpen .
En om zoveel geld uit te geven om alleen maar je verlichting aan te sturen lijt me een beetje overdreven .
Ben dus benieuwd naar wat je er mee wil bereiken
 
Beste Guzzigek,
Na de aanpassingen aan het frame etc bouwden we alles origineel weer terug, maar de elektra kregen we (samen met een vriend) niet aan de praat. Op advies van de mo.unit aangeschaft. Het zou veel in kabels schelen etc. Dus concreet. de mo.unit werd als oplossing aangedragen om elektra weer werkend te krijgen. Voor de rest heeft het weinig toegevoegde waarde, behalve dat je kabelboom iets minder word.
Bedankt voor je reactie.
 
Hoezo minder verfijnd het vervangt bij jou probleem alleen maar de relais voor de verlichting en knipperlichten ,

Probleem moet tweedelig aanpakken , eerste is uitzoeken wat met de injectie heeft te maken en daar een aparte draadboom voor maken en als tweede deel de rest van je elektra voor je motor .
 
Je hebt gelijk!

En daar stop dus mijn kennis, vandaar dus ook dat ik hulp nodig heb :)
 
Zonder 'broodtrommel' gaat prima met een m-unit. Rijd al twee jaar zonder problemen met een K1100 cafe racer icm een m-unit.
zoek op youtube; 'mikefrompiha' die heeft een paar video's over het maken van een kabelboom voor een m-unit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan