en wat zei de motorzaak verder?Dacht dat de koppeling slipte, dat was het niet volgens de motorzaak.
en wat zei de motorzaak verder?
how-to je motor naar de monteur / dealer brengenniet veel omdat ik had gevraagd 'of de koppelingsplaten misschien slipte'. Na testritje was dat niet het geval volgens hem, maar denk niet dat ze de snelweg opgeweest zijn
leg eens uit?Klinkt toch een beetje als valse lucht in het inlaattraject.
Erg raar verhaal. Als er valse lucht kan worden gezogen gebeurt en merk je dat voornamelijk bij stationair.Ik heb hetzelfde gehad met de XL350R. Die belast je normaal gesproken vrij weinig, je schakelt vrij vlot naar de 5e versnelling, waarbij ik meestal de 2 en 4 oversla.
Vanaf 80 km/u moet de motor ineens gaan werken, en worden er hogere toerentallen gedraaid. De motor leek dan zwaar in te houden. Dit bleek uiteindelijk een lekkage te zijn van inlaatrubber op de cilinderkop, die zich pas bij belasting liet merken.
Het kan natuurlijk ook de eerder genoemde brandstofpomp zijn, of een verstopte hoofdsproeier.
nee dan maakt ie meer toeren, 6000-6500En als je een versnelling, of zelfs 2 , terugtikt, blijft'ie dan ook bij de 5000toeren hangen?
Heb je je remmen al gecontroleerd?
Wel vreemd dat de persoon van de motorzaak niks merkte, misschien een ongevoelig type?
Nee, maar als de motor veel te weinig vermogen heeft merk je dat ook.Omdat die hem wegbrengt met de klacht: Koppeling slipt.
Dat hebben ze gecontroleerd en niet geconstateerd.
heel bijzonder iddWel vreemd dat de persoon van de motorzaak niks merkte, misschien een ongevoelig type?