vonk ktm

snelwagen

MF veteraan
17 feb 2004
5.622
3
Facebook
ff een klein vraagje...
ik reed vanmiddag naar huis toe ineens viel ie uit :( en was niet meer aan te krijgen.
benzine en alles kreeg ie nog, daarna de vonk ff gecheckt
nouja die was dus niet te vinden direct vanaf de bougie...
Toen vonk direct vanaf dat draad geprobeert die was dr wel, maar heel zwak.
daarna hebben we de bougie wat nauwer gesteld en toen kwam de vonk wel over. Zo ben ik dus naar huis toe gereden.

Toen thuis verder gekeken en dr zat wat vuil bij de cdi-unit maar dat was niet egt ernstig wel even schoongemaakt maar werd dr niet beter op. dus nu denken ik eigenlijk dat het de bobine is maar zijn dr eigenlijk nog meer dingen die ik kan controleren.... en waar het evt. kan door komen?

owja het gaat trouwens om een ktm gs400lc4 uit 1999
 
ff een klein vraagje...
ik reed vanmiddag naar huis toe ineens viel ie uit :( en was niet meer aan te krijgen.
benzine en alles kreeg ie nog, daarna de vonk ff gecheckt
nouja die was dus niet te vinden direct vanaf de bougie...
Toen vonk direct vanaf dat draad geprobeert die was dr wel, maar heel zwak.
daarna hebben we de bougie wat nauwer gesteld en toen kwam de vonk wel over. Zo ben ik dus naar huis toe gereden.

Toen thuis verder gekeken en dr zat wat vuil bij de cdi-unit maar dat was niet egt ernstig wel even schoongemaakt maar werd dr niet beter op. dus nu denken ik eigenlijk dat het de bobine is maar zijn dr eigenlijk nog meer dingen die ik kan controleren.... en waar het evt. kan door komen?

owja het gaat trouwens om een ktm gs400lc4 uit 1999

Welk type ontsteking?
 
Check ook je vliegwiel eens op oxidatie, toevallig een keer in het water gezeten?
ja dr had volgens mij wel wat water in gezeten zo te zien ik heb de bende daar een beetje schoongemaakt enzo maar heeft niet egt veel geholpen, mn pa die kwam vandaag toevallig tog nog langs zwartebroek dus die neemt maar ff een bobine mee en dan kijk ik wel weer verder...

nou hij loopt weer lekker
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan