Voorjaarsrit zondag 21 april 2013

Bij die pannenkoeken tent langs het IJselmeer toch? :P
goede vraag, weet alleen nog dat daar op een gegeven moment een wieler-peleton langskwam

was een ronde van ''huppeldepup'' bezig ofzo, die wij lieflijk verstoorden met pak-em-beet 30 motoren O-)


oldskool... eerste motorjaar voor mij :9 inmiddels 3jaar geleden dus
 
goede vraag, weet alleen nog dat daar op een gegeven moment een wieler-peleton langskwam

was een ronde van ''huppeldepup'' bezig ofzo, die wij lieflijk verstoorden met pak-em-beet 30 motoren O-)


oldskool... eerste motorjaar voor mij :9 inmiddels 3jaar geleden dus


gelukkig ben je in die afgelopen 3 jaar wel wat knapper geworden, als je die foto aan klikt schrik je je dood.
 
OVB van het weer want kom vanuit het verre zuiden!!
uit Roosendaal zie ik?

dan kan je wel met kiki en jack meerijden :], die gaan vanuit roosendaal naar de pre-meet in gorinchem

Pre-Meet: Carpoolplaats Gorinchem
Locatie: Gorinchem
http://maps.google.nl/maps?q=51.834849,4.943204&num=1&t=m&z=17
Verzamelen en vertrekken: NNTB
Tanken: tankstation aan de andere kant van de viaduct.
Deelnemers:
- Micb
- Vera92
- Kiki92
- DKP
- Mr Jack
- Rnej
- MarkieNL
- Thijs_B



gelukkig ben je in die afgelopen 3 jaar wel wat knapper geworden, als je die foto aan klikt schrik je je dood.
dankje mic :j
 
Laatst bewerkt:
Kiki of iemand anders die mij het ken vertellen, als de voorjaarsrit om 10.00-10.30 begint hoelaat is de pre-meet in gorinchem dan eigenlijk?
 
Is nog niet bekend zo te zien, maar ik gok op ongeveer een uurtje of 9 vertrekken vanaf Gorinchem. Wat is vanaf Gorinchem nog ongeveer 3 kwartier rijden tot Barneveld :]
 
Lijkt me leuk!

OVB + 2 aanhang :)

Moet nog even op het april rooster kijken of ik vrij ben.. :) :Y
 
aangezien het alweer echt motorrijweer is. maar weer even een sfeer plaatje:

Naked-Riders-Sydney.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan