Voorjaarsrit zondag 21 april 2013

Zo, kaartje van de route is geplaatst :)

Aanmeldingen zijn verwerkt :) Hopelijk heb ik niemand gemist O-)

Pre-meets zijn bijgewerkt :)
 
Ik ben Sven (zuenman) en wil me graag ook aanmelden als het nog kan, + mijn vader Rob. Wij zijn allebei nieuwe rijders en hebben ook nog niet in een groep gereden.
 
Ola! Ik heb me een paar weekjes geleden helaas toch moeten afmelden omdat ik dan aan 't werk ben bij het TT circuit.
Maar ik zie dat ik wel wordt verwacht bij de pre meet van het Hoge Noorden. Lijkt me wat omslachtig voor mij om via Emmeloord naar Assen te rijden vanuit Groningen.

Mag ik van de lijst afgehaald worden??
 
Hoi Paul we meet again *O*

Om de officiele introductie te doorlopen : Ik ben Menso, heb een 2005 R1 en wil graag mee met deze rit. Ik ben bekend met de regels.

Simon + Daegon, kom je langs Bussum op weg naar Barneveld? Kan ik vanaf daar met jullie meerijden, dan wacht ik bij de Shell op 1 minuut van de afslag.
 
Ja, moeten we dan maar effe kijken Menso, zullen vast wel kunnen zorgen dat we ergens kunnen meeten :Y

Enne, ga je nou wel blijven staan, totdat de achterrijder bij je is? :+ :')
 
Helaas, de 21e geen tijd beschikbaar om deel te nemen aan het ritje.

Aan iedereen die wel gaat veel plezier!
 
Jáááááááá! Zet mij er ook maar bij, leuk! *O*
 
Laatst bewerkt:
vanwege verhuizing; haal mij maar weg bij de gorinchem pre-meet :) ik ga lekker op eigen houtje. snelwegrijden vind ik toch geen reet aan :P
 
Heads up

Op 21 april wordt de MotoGP race in Circuit of the Americas gereden. Zal wel ergens tussen 1 en 4 smiddags op tv zijn. Misschien bij een kroegje onderweg stoppen en kijken? Kan zomaar ineens heel leuk zijn met hapje en drankje erbij *O* :Y
 
Helaas, ik heb dan verplichtingen in de familie sfeer.
Kan dus van de lijst en niet mee.
Fijne rit allemaal :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan