Voorjaarsrit zondag 21 april 2013

Toevallig is er vandaag niets gebeurd, wat eigenlijk best wel uitzonderlijk is. Is mijn eerste rit van velen waar eens een keer iedereen overeind is gebleven.

Voordat de voor-/najaarsritten een slechte naam krijgen, eventjes de statistiek ;)

Najaar 2009 - 1 persoon, hersenschudding na schuiver
VJ + NJ 2010 - geen ongelukken
VJ + NJ 2011 - geen ongelukken
Voorjaar 2012 - Dennis (pols verbrijzeld) en Beau (alleen materiële schade)
Najaar 2012 - geen ongelukken
Voorjaar 2013 - geen ongelukken

Daarbij is statistisch gezien 100% van de ongelukken in het eerste deel van de route gebeurd, waarvan 66% in één van de eerste twee bochten :+ .
 
Het eerste stukje is klaar en staat op YouTube
Maar dit is alleen van het begin naar de eerste stop toe

Groep 1

De rest hoop ik vanavond klaar te hebben
Maar kost wat tijd

Ik post de link als die klaar is !


Bij deze deel 1


Leuk filmpje krijg spontaan zin om het rondje nog een keer te rijden, maar 4 keer is dan wel wat teveel.
 
ja ja.. er zijn filmpjes!

erik moet zijn films alleen nog ff bij mij op de NAS zetten en dan kan ik er leuk filmpje van maken... echter heb ik beetje netwerk problemen :')


geeft me mooi ff de tijd om me ktm verder af te bouwen :+ en daarna aan filmpje te werken :P

Erik moet gewoon opschieten, en ik ben erg benieuwd, hoop nou eindelijk eens te kunnen zien hoe ik rijd :P
 
Voordat de voor-/najaarsritten een slechte naam krijgen, eventjes de statistiek ;)

Najaar 2009 - 1 persoon, hersenschudding na schuiver
VJ + NJ 2010 - geen ongelukken
VJ + NJ 2011 - geen ongelukken
Voorjaar 2012 - Dennis (pols verbrijzeld) en Beau (alleen materiële schade)
Najaar 2012 - geen ongelukken
Voorjaar 2013 - geen ongelukken

Daarbij is statistisch gezien 100% van de ongelukken in het eerste deel van de route gebeurd, waarvan 66% in één van de eerste twee bochten :+ .

Waarom kreeg ik bij het lezen hiervan nu dit plaatje in gedachten ? :+

GroteFoto-6DMSRAGO-G.jpg
 
Was leuk! *O*

Had m'n camera mee, op m'n helm. Heb door batterij problemen niet veel kunnen filmen, maar heb een aantal shots aan elkaar geplakt. Deze keer geen muziekjes of fancy editing:


Tot 0:40 de premeet vanuit Gorinchem, dan tot 2:25 met groep 1, en de rest met groep 2.
 
Was leuk! *O*

Had m'n camera mee, op m'n helm. Heb door batterij problemen niet veel kunnen filmen, maar heb een aantal shots aan elkaar geplakt. Deze keer geen muziekjes of fancy editing:


Tot 0:40 de premeet vanuit Gorinchem, dan tot 2:25 met groep 1, en de rest met groep 2.
haha, de mp3 club :P
 
Voordat de voor-/najaarsritten een slechte naam krijgen, eventjes de statistiek ;)

Najaar 2009 - 1 persoon, hersenschudding na schuiver
VJ + NJ 2010 - geen ongelukken
VJ + NJ 2011 - geen ongelukken
Voorjaar 2012 - Dennis (pols verbrijzeld) en Beau (alleen materiële schade)
Najaar 2012 - geen ongelukken
Voorjaar 2013 - geen ongelukken

Daarbij is statistisch gezien 100% van de ongelukken in het eerste deel van de route gebeurd, waarvan 66% in één van de eerste twee bochten :+ .

Ik had het over de ritten waar ik bij was he :P

Trouwens.. ik mis nog die fiets die uit de sloot moest worden gevist. :+

Anyhow, grote of kleine schade maakt geen reet uit. Vallen doe nu eenmaal auw en nog meer auw als je met je blote reet een schuiver maakt :P
 
Ik had het over de ritten waar ik bij was he :P

Trouwens.. ik mis nog die fiets die uit de sloot moest worden gevist. :+

Anyhow, grote of kleine schade maakt geen reet uit. Vallen doe nu eenmaal auw en nog meer auw als je met je blote reet een schuiver maakt :P

Dat was geen voor of najaarsrit :N
 
Was leuk! *O*

Had m'n camera mee, op m'n helm. Heb door batterij problemen niet veel kunnen filmen, maar heb een aantal shots aan elkaar geplakt. Deze keer geen muziekjes of fancy editing:


Tot 0:40 de premeet vanuit Gorinchem, dan tot 2:25 met groep 1, en de rest met groep 2.

Kijk mij gaaaaan!! Plat door de bocht, ik lijk wel een prof coureur!!



Ahum..
 
Altijd leuk om jezelf te spotten in de videos, denk je stoer door de bocht te razen, ziet het er eigenlijk uit als een natte krant op sleeptouw :Y
 
Verborgen talenten.
Om quad te rijden.
Tegenhangen in de bocht :Y

En da's nu net datgene wat ik echt niet kan :P

Maar hij heeft me van m'n verkeerde kant gefilmd. Bochten naar rechts gaan bij mij erg moeizaam, voelt onnatuurlijk.
Linksom gaat veelal stukken beter.

En telt het dat ik het op dat moment ook onwijs koud had? O-)

Weet je wat het ook is.. en dat zal vast heel fout zijn en wellicht lijkt het daardoor alsof ik tegenhang. Ik duw de motor van me af de bocht in. ( hmmzz, precies zoals quad rijden _O- )
 
Laatst bewerkt:
Maakt toch ook helemaal niet uit hoe iemand rijd, hoe plat iemand door de bocht kan, enz.
Wat het belangrijkste is, is dat we er allemaal plezier aan beleven om motor te rijden :]
Thats all what matters :9 Ieder zijn eigen rijstijl en eigen kunnen, niks mis mee :]
 
En da's nu net datgene wat ik echt niet kan :P

Maar hij heeft me van m'n verkeerde kant gefilmd. Bochten naar rechts gaan bij mij erg moeizaam, voelt onnatuurlijk.
Linksom gaat veelal stukken beter.

En telt het dat ik het op dat moment ook onwijs koud had? O-)
Nee :N die vlieger gaat niet op. Koud was het voor iedereen :Y
Je kunt beter een motor vakantie boeken naar Engeland en dan de roundabout route rijden :] .
 
Terug
Bovenaan Onderaan