Vraagje aan mensen die hun velgen gepolijst hebben

benny

MF'er
9 okt 2002
106
0
belgie
Ik ga dus de randen van mijn velgen polijsten,mijn velgen zitten voor de moment in het groen en ik zou dus de randen polijsten en de rest in het zwart spuiten. Nu mijn vraag is als ik nu verfafbijter gebruik op die velgen kan ik daarna de delen die ik terug wil spuiten nog spuiten of gaat dit problemen geven als ik verafbijter heb gebruikt?
 
Edit topictitel: typo

Kijk eens bij de how to's: staat een volledig topic over velgen polijsten
 
Idd, genoeg te vinden hoor!!

Maar volgens mij kan je gewoon die verfafbijt gebruiken....ik heb het ook gedaan bij mijn groene wielen.
Ik heb zelfs niets afgeplakt, maar wel regelmatig tussendoor alles afdoen met water en daarna steeds nieuwe afbijt erop en met een schuursponsje eraf schrobben.
Ik heb een net randje overgehouden, dus zo verkeer heb ik het niet gedaan.
 
Ik ga dus de randen van mijn velgen polijsten,mijn velgen zitten voor de moment in het groen en ik zou dus de randen polijsten en de rest in het zwart spuiten. Nu mijn vraag is als ik nu verfafbijter gebruik op die velgen kan ik daarna de delen die ik terug wil spuiten nog spuiten of gaat dit problemen geven als ik verafbijter heb gebruikt?

De Fz Velgen
 
Ik vind deze topics allemaal wel handig en ik heb ze dus ook al allemaal bekeken maar ik zie er nergens instaan als ik de velg nu volledig mag behandelen met met verfafbeiter of niet.Voor te zien als dit geen problemen geeft als ik daarna nog bepaalde delen kan spuiten zonder problemen.Maar toch vriendelijk bedank.
 
Ik vind deze topics allemaal wel handig en ik heb ze dus ook al allemaal bekeken maar ik zie er nergens instaan als ik de velg nu volledig mag behandelen met met verfafbeiter of niet.Voor te zien als dit geen problemen geeft als ik daarna nog bepaalde delen kan spuiten zonder problemen.Maar toch vriendelijk bedank.

Benny, dit kan je zonder problemen doen. Heb de mijne ook met verfafbijter behandeld. Gewoon heel goed afspoelen en reinigen achteraf en je kan ze zonder enig probleem terug spuiten! :)
 
Ik vind deze topics allemaal wel handig en ik heb ze dus ook al allemaal bekeken maar ik zie er nergens instaan als ik de velg nu volledig mag behandelen met met verfafbeiter of niet.Voor te zien als dit geen problemen geeft als ik daarna nog bepaalde delen kan spuiten zonder problemen.Maar toch vriendelijk bedank.
ik zou de orginele lak laten zitten (de delen die je niet polijst) en opruwen en in de grondlak zetten eerst ,
heb ik ook gedaan en werkt perfect
 
Laatst bewerkt:
He bedankt voor de reacties.Maar de reden waarom ik de lak er volledig afwil is gewoon omdat de lak afbrokkelt op sommige zelfs tot op het aluminium.Ik denk dat de vorige eigenaar er s'winters mee in de pekel heeft gereden en ze niet heeft afgespoeld na een rit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan