vraagje over de Suzuki GSX-R600/750 K6

Ff een vraag over je lengte. Zat je goed met beiden voeten pat op de grond, en zo ja, wat is je lengte dan. Want zóó groot ben k ook niet O-) :X .

Op naar de kawa zal k zeggen. :+

EDIT: aangezien je 25KW moet rijden, zal je wel met een uitdraai moeten rijden mits je kiest voor de yamaha. Dan kun je het beste een verzekering aansluiten bij KNMV. Zij accepteren wel een uitdraai. Vraag dan ook een brief aan, waarin zij garanderen dat ze je bike accepteren en verzekeren op uitdraai.
Dus Zwart op Wit. En neem die ook altijd mee als je je beestje uitgaat laten.
Enne heb je ook gevraagd aan de suz dealer, of de bike van ´06 officieel op 25LW kan?


ben langs de dealers geweest en ben nu dus hopeloos verliefd op de gsx-r600 geworden. (yamaha R1 nieuwe model was ook geweldig mooi, maar geen 25kw :P ) ik ben dus 1,83m lang. de suzuki gsx-r600 kan officieel op 25kw :} . toch vind ik de kawasaki ninja zx6r en de yamaha r6 ook mooie motoren.
 
Laatst bewerkt:
Eyo. ded r6 kan officieel niet op 25KW, dus zal je dan op uitdraai moeten rijden, mits je drvoor kiest. De kawa in tegen stelling tot kan wel offic op 25 KW.
 
Ik ben het eens met die kawa zx6r die het beste rijd O-)

Ik wou nog wel even zeggen dat ik het knap vind dat je als je nog een 25 kw rijbewijs moet rijden (18-21), dat je met zo'n leeftijd een 2006 model gsxr600 kan betalen :}

Maargoed, ieder zijn budget, en het 2006 model is iig ook uitgegeven als 25 kw, dus dat kunnen ze bij de dealer meteen regelen, dus dat geeft een hoop minder gedonder met het RDW en de papieren enzovoorts... *O*

En nog ff...yamaha r6 kan niet op 25 kw :X

goodluck! :W
 
Ik ben het eens met die kawa zx6r die het beste rijd O-)

Ik wou nog wel even zeggen dat ik het knap vind dat je als je nog een 25 kw rijbewijs moet rijden (18-21), dat je met zo'n leeftijd een 2006 model gsxr600 kan betalen :}

Maargoed, ieder zijn budget, en het 2006 model is iig ook uitgegeven als 25 kw, dus dat kunnen ze bij de dealer meteen regelen, dus dat geeft een hoop minder gedonder met het RDW en de papieren enzovoorts... *O*

En nog ff...yamaha r6 kan niet op 25 kw :X

goodluck! :W

dank voor de info over de R6 :P . ik ben zelf erg blij dat ik een nieuwe gsxr600 kan aanschaffen. kawasaki vind ik toch ook erg mooi. alleen is de gsxr600 precies zoals ik m'n droommotor in gedachte had (voordat ik motors ging kijken) knipperlichtjes netjes weggewerkt in de spiegels en in de kappen, laag bij de grond en een lieve display dr bij en een mooie uitlaat :9~
 
Laatst bewerkt:
Ik ben het eens met die kawa zx6r die het beste rijd O-)

Ik wou nog wel even zeggen dat ik het knap vind dat je als je nog een 25 kw rijbewijs moet rijden (18-21), dat je met zo'n leeftijd een 2006 model gsxr600 kan betalen :}

Maargoed, ieder zijn budget, en het 2006 model is iig ook uitgegeven als 25 kw, dus dat kunnen ze bij de dealer meteen regelen, dus dat geeft een hoop minder gedonder met het RDW en de papieren enzovoorts... *O*

En nog ff...yamaha r6 kan niet op 25 kw :X

goodluck! :W

Gwn vakkevullen vanaf je 16de :+ ;)
 
net nog even langs Motorhuis Seppe geweest, even nog wat nodige informatie bijelkaar gekregen. heb nu dus de definitieve keuze gemaakt om daar mijn suzuki gsx-r600 te kopen. heb daar verder ook nog even een kombi pak en shoei helm gereserveerd die ik dan bij de motor neem. eerst ff gepast.. voelde me als een koning *O* .

nu nog zorgen dat ik me rijbewijs haal *D
helaas ben ik nu zo enthousiast dat de tijd nog langzamer gaat -O- .
dus gaat het wachten toch nog geestelijk iets langer voor mij duren '( .
 
Nog wat korting geregeld?
Dat zou je makkelijk kunnen doen met een nieuwe bike, combi en een helm ;):^


klopt.. de bike met 25kw met grote korting + helm, kombi en tas... als je nu alles bijelkaar optel kom ik klein beetje boven de originele prijs van de motor zelf uit dus heb ik de helm en t pak in principe er gratis bij gekregen :P (laarsjes en handschoenen heb ik al zal ff de foto's van mn aankoopjes neerzetten
 
shoei xr1000 diabolic
402703

suomy kangeroo leather pak voorkant
402704

suomy kangeroo leather pak achterkant
402705

Evolution LG 3.07 handschoenen
402707

StylMartin Platinum Carbon
402706

suzuki gsx-r600 zwart/grijs
402708


die tanktas kan ik ff nie vinden das wel jmmr maarjah is nie heel erg belangrijk :)
 
Laatst bewerkt:
shoei xr1000 diabolic
(Afbeelding)
suomy kangeroo leather pak voorkant
(Afbeelding)
suomy kangeroo leather pak achterkant
(Afbeelding)
Evolution LG 3.07 handschoenen
(Afbeelding)
StylMartin Platinum Carbon
(Afbeelding)
suzuki gsx-r600 zwart/grijs
(Afbeelding)

die tanktas kan ik ff nie vinden das wel jmmr maarjah is nie heel erg belangrijk :)


Whejoww.. :} :9~ ...Nu nog ff snel je Atje halen ;)
k krijg ded vermoeden, dat je tog op je 12de een krantenwijk gestart hebt :+
 
naja... liever dure en duurzame kleding dan een dure en pijnlijke operatie mocht er ooit iets gebeuren

Whejoww.. :} :9~ ...Nu nog ff snel je Atje halen ;)
k krijg ded vermoeden, dat je tog op je 12de een krantenwijk gestart hebt :+

eigenlijk iets anders... (geluk bij een ongeluk) en dat was op mn 13de :P
 
Laatst bewerkt:
naja... liever dure en duurzame kleding dan een dure en pijnlijke operatie mocht er ooit iets gebeureneigenlijk iets anders... (geluk bij een ongeluk) en dat was op mn 13de :P
Je hebt iig wel smaak :9~ :}

Nice gear 8-)

Dat helmpje heb ik ook maar dan helemaal zwart met silver irri vizier :Y ben er heel tevreden mee maar als je er een whisper kit bij koopt is hij echt NOG beter :} ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan