V-Strommert
MF veteraan
- 16 dec 2009
- 4.420
- 0
Leg eens uit, wat is er makkelijker aan?nadelen van seinen? het is toch makkelijk voor jou en hun
Leg eens uit, wat is er makkelijker aan?
Nadeel is idd dat je jezelf in een benarde positie manoeuvreert.
Zelfs op een vrijwel lege A-zoveel weten sommige m`n ruitenwissers er al bijna vanaf te rijden.
Dan ga ik dus als "ingehaalde" op de 2e baan rijden om niet te gaan laadklepkleven.
Leg eens uit, wat is er makkelijker aan?
Nadeel is idd dat je jezelf in een benarde positie manoeuvreert.
Zelfs op een vrijwel lege A-zoveel weten sommige m`n ruitenwissers er al bijna vanaf te rijden.
Dan ga ik dus als "ingehaalde" op de 2e baan rijden om niet te gaan laadklepkleven.
ik heb het nu puur over de aanhanger (E achter B) chaufs op de weg...
klopt, alleen jammer dat 90 in de vrachtwagen op de teller harder is dan 90 op een auto teller
en daar zit het em nou net denk ik, die domme verplichting dat tellers af moeten wijken (heb ik me laten vertellen)
waarom anders wijken echt alle tellers (die ik tot nu toe gezien heb) af van de GPS.
ik heb tegenwoordig een camera achter de vooruit van de vrachtauto zitten die registreert 4 uur wat er voor mij gebeurt, is al 2x aan meneer agent getoont en ben 2x zonder fout te zijn weggekomen bij een aanrijding.
als je heel vaak zoals een heleboel mensen hier een bijna aanrijding hebt mankeert er ook wat aan je verkeersinzicht. [ volgens de mensen van tvm ]
en waarom zie ik dan toch zo weinig foute vrachtwagen chauffeurs bij wegmisbruikers.
vrachtwagenchauffeurs zijn de serieuze en truckers zijn de cowboys
HAHA zo mooi hoe serieus mensen hier nog op kunnen reageren kom op man doe is chill, ik rijd auto, vrachtwagen en motor en ga dus echt niet express onveilige dingen doen hoor.
Als je met BE combinatie rijd en je ziet een vrachtwagen inlopen dan geef je toch klein beetje extra gas, bijna geen een vrachtwagen rijd harder dan 90 op gps. dus dan weet ej dat je wel goed zit
Ik heb geen echte ergernissen.Wat zijn nou de meeste ergernissen van chauffeurs????
Een teller die is gebaseerd op de wielomwentelingen van een voertuig kan nooit echt accuraat zijn. Hogere bandenspanning of nieuwere banden doen de echte snelheid toenemen terwijl dat op de teller niet is terug te zien. En om aan de veilige kant te zitten is elke teller dus gebaseerd op maximum profiel, hoge bandenspanning en daar nog een marge op.
Ik met het aan mijn GS ook. Dat scheelt zo'n 1.2cm wieldoorsnede tussen versleten en nieuwe banden en ik merk het met de GPS erbij dat na een bandenwissel bij dezelfde stand van de snelheidsmeter de echte snelheid hoger ligt.