boabea
Die hard MF'er
Heb enkele vragen voor de eigenaars van nen R6 model 2006
Ben waarschijnlijk van plan om mij één dezer weken nen nieuwen R6 te kopen.
Wat zijn uw bevindingen over de motor,positief en negatief ?
Heb al veel gehoord dat in het gebied tussen 3000-9000 toeren niet echt veel te beleven valt?
Hoe vertaald dit zich op gebied van straatgebruik,moet ge echt trg schakelen tot 9000 toeren om erg vlot nen auto te passeren ?
Of trekt da ook al deftig van pakweg zo'n 6000 toeren....?
Heb verleden week es testrit gereden mee nen Honda CBR 600 RR en da viel wel mee van trekken rond de 6.000 toeren.
Heb al vele malen gelezen dat het echte vermogen van de yamaha maar los komt vanaf 10.000 toeren ongeveer.
En de CBR een meer bruikbaar vermogen heeft in alle regionen van het toerengebied.
Heb dit duidelijk gewaar geworden bij de testrit op de CBR...
Misschien dat er nog mensen zijn die op de CBR gereden hebben en op de R6 en mij hun bevindingen/vergelijkingen eens kunnen zeggen ?
Is de zithouding veel extremer dan op een CBR ?
Hoop op enkele goede en nuttige reacties,alvast bedankt
Grtzzzzzzzzzz
PS.Wordt alleszins geen CBR dak mij ga kopen,ziet er iets te braaf uit vind ik persoonlijk.
Ben waarschijnlijk van plan om mij één dezer weken nen nieuwen R6 te kopen.
Wat zijn uw bevindingen over de motor,positief en negatief ?
Heb al veel gehoord dat in het gebied tussen 3000-9000 toeren niet echt veel te beleven valt?
Hoe vertaald dit zich op gebied van straatgebruik,moet ge echt trg schakelen tot 9000 toeren om erg vlot nen auto te passeren ?
Of trekt da ook al deftig van pakweg zo'n 6000 toeren....?
Heb verleden week es testrit gereden mee nen Honda CBR 600 RR en da viel wel mee van trekken rond de 6.000 toeren.
Heb al vele malen gelezen dat het echte vermogen van de yamaha maar los komt vanaf 10.000 toeren ongeveer.
En de CBR een meer bruikbaar vermogen heeft in alle regionen van het toerengebied.
Heb dit duidelijk gewaar geworden bij de testrit op de CBR...
Misschien dat er nog mensen zijn die op de CBR gereden hebben en op de R6 en mij hun bevindingen/vergelijkingen eens kunnen zeggen ?
Is de zithouding veel extremer dan op een CBR ?
Hoop op enkele goede en nuttige reacties,alvast bedankt

Grtzzzzzzzzzz

PS.Wordt alleszins geen CBR dak mij ga kopen,ziet er iets te braaf uit vind ik persoonlijk.