Vanaf morgen mag ik eindelijk officieel vol vermogen rijden. Zo braaf als ik ben heb ik mijn volledig twee jaar uitgereden op 25 kW. Aanstaande dinsdag word mijn motor omgezet naar zijn oorspronkelijke status.
Nu heb ik een aantal vragen. Ik heb me rot gezocht op het forum, maar kan niet specifiek antwoord op mijn vragen vinden.
1. Op mijn kenteken staat netjes 25 kW, wat wil het RDW hebben voor het omzetten?
Welke kentekendelen (1A,B,2)?
2. Ik heb 2 gas schuiven, 1 met gat en 1 zonder. Nu heb ik begrepen dat bij mijn model degene met gat de 25kW schuif is en degene zonder gat: vol vermogen. Maar in mijn motor moet dus ook iets zitten... Maar welke en hoeveel, 1 of 2?
Wat moet er vervangen worden? Ik heb een SuzukiGS500 uit bouwjaar 2003.
Hoorde ook iets van sproeiers en een veer? Ik weet het niet meer zeker.
3. Krijg ik van de dealer ook een bewijs dat ik mijn motor daar heb achtergelaten en dat als ik mijn motor terug heb (dezelfde dag als dat mijn papieren door hen worden verstuurd) ik met 'geldige' papieren kan rijden?
Wie kan mijn brandende vragen beantwoorden??
Nu heb ik een aantal vragen. Ik heb me rot gezocht op het forum, maar kan niet specifiek antwoord op mijn vragen vinden.
1. Op mijn kenteken staat netjes 25 kW, wat wil het RDW hebben voor het omzetten?
Welke kentekendelen (1A,B,2)?
2. Ik heb 2 gas schuiven, 1 met gat en 1 zonder. Nu heb ik begrepen dat bij mijn model degene met gat de 25kW schuif is en degene zonder gat: vol vermogen. Maar in mijn motor moet dus ook iets zitten... Maar welke en hoeveel, 1 of 2?
Wat moet er vervangen worden? Ik heb een SuzukiGS500 uit bouwjaar 2003.
Hoorde ook iets van sproeiers en een veer? Ik weet het niet meer zeker.
3. Krijg ik van de dealer ook een bewijs dat ik mijn motor daar heb achtergelaten en dat als ik mijn motor terug heb (dezelfde dag als dat mijn papieren door hen worden verstuurd) ik met 'geldige' papieren kan rijden?
Wie kan mijn brandende vragen beantwoorden??