Vreselijk traag

Loeder

MF veteraan
10 jul 2003
27.311
40
Het forum is vandaag bij mij ontzettend traag. Ligt de oorzaak bij mij of is dat iets wat bij jullie niet lekker gaat?
 
Het gaat nu weer iets beter maar ben tot drie x aan toe de mededeling tegengekomen dat de server niet te bereiken is.
Tsjaaa, en wat moet je dan gaan doen hé?
 
Jep, de straat hier staat al helemaal vol met volk en koektrommels, terwijl ie pas om 12:30 verwacht wordt?!

oosterdam_rdam.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik kreeg net ook ff bericht dat er een probleempje was. Ik zal er eens op letten voorlopig, want gisteren had de server ook al een klein beetje de hik.

Ik zit niet de hele dag achter de computer, dus meldt het even in dit topic als het weer voorkomt. :)
 
Ik kreeg net ook ff bericht dat er een probleempje was. Ik zal er eens op letten voorlopig, want gisteren had de server ook al een klein beetje de hik.

Ik zit niet de hele dag achter de computer, dus meldt het even in dit topic als het weer voorkomt. :)

Snelheid is geen probleem, krijg wel af en toe de melding dat er geen verbinding met de databaseserver kan worden gemaakt.
 
Ja, die melding heb ik een half uurtje geleden ofzo ook gehad.

Verder is de server nog steeds supersnel over het algemeen.
 
Bij mij gaat ie als de brandweer....

Mijn @Home kabelmodem is naar de kl*ten dus ben ik nu weer ouwerwets aant inbellen ;( , schiet idd echt NIET op :(
Duurt tot 20 augustus voor ik een nieuw modem heb/krijg dus met service verlenen zijn ze ECHT niet snel :(

Heb dus ook mijn abbo opgezegd bij die $%&$@$(& kloothufters :r
Zal dus in de toekomst best wel minder on-line gaan zijn :o
 
Kan ook kapot... :+
Het gaat, is niet supersnel (van morgen was ie sneller), maar goed te doen zo
Dat klopt. En het is ook trager dan kabel. Tenminste, als kabel idd zijn maximale snelheid haalt. In de praktijk is kabel vaak veel trager dan het maximum haalbare.

Voordelen ADSL
- Betrouwbaardere verbinding
- Redelijk constante snelheid
- Je hoeft je verbinding niet te delen met de rest van de straat
- Vervangingsonderdelen (modems, routers, etc.) zijn makkelijker te krijgen
 
Jij hebt geld teveel.
Zelf denk ik er ook over om mijn Chell0-abbo op te zeggen (is wel snel, maar heeft er 4 keer ofzo uitgelegen dit jaar).

Ik haal nu gemiddeld 120-150kb/sec, maar de upload is zo belachelijk laag (14kb/sec).

Zit er over te denken om een 2048/512 ADSL-abbo te nemen, kost tegenwoordig rond de €65 (er zijn aanbieders die voor dat geld een 2-8mbit verbinding aanbieden, maar dat vertrouw ik niet zo).
 
Wij hebben hier op het werk ADSL Advanced van Planet. Daarmee haal ik down toch max. zo'n 150-180 kb/s.

Thuis heb ik comfort en dat zit zo rond de 80-100kb/s.

En allebei goed constant en behoorlijk betrouwbaar.
 
Ter info, bij mij is het allemaal weer lekker snel (zoals ik gewend ben!).
 
Jij hebt geld teveel.
Zelf denk ik er ook over om mijn Chell0-abbo op te zeggen (is wel snel, maar heeft er 4 keer ofzo uitgelegen dit jaar).

Ik haal nu gemiddeld 120-150kb/sec, maar de upload is zo belachelijk laag (14kb/sec).

Zit er over te denken om een 2048/512 ADSL-abbo te nemen, kost tegenwoordig rond de €65 (er zijn aanbieders die voor dat geld een 2-8mbit verbinding aanbieden, maar dat vertrouw ik niet zo).

Ligt eraan waar je je abo hebt lopen O-)
 
Op woensdag 30 juli 2003 13:38 schreef duderuud het volgende:
Jij hebt geld teveel.
Zelf denk ik er ook over om mijn Chell0-abbo op te zeggen (is wel snel, maar heeft er 4 keer ofzo uitgelegen dit jaar).

Ik haal nu gemiddeld 120-150kb/sec, maar de upload is zo belachelijk laag (14kb/sec).

Zit er over te denken om een 2048/512 ADSL-abbo te nemen, kost tegenwoordig rond de �65 (er zijn aanbieders die voor dat geld een 2-8mbit verbinding aanbieden, maar dat vertrouw ik niet zo).

Kost me 99 euro per maand, is dus iid een 2-8mbit aansluiting maar die loopt toch stabiel rond de 7300kb/sec.

En de baas betaald er aan mee.
 
Sorry, door de traagheid dubbel.........
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan