Je bedoelt die lijn op 2cm van de linkerkant ?
Je schokdemper slaat helemaal door. Dit betekent concreet dat je band als schokbreker fungeert. Bind er maar eens een tire wrap omheen. Je zult zien dat hij helemaal aan is.
Dit is het resultaat van een avondje rijden op een industrieterrein. Zie dit soort patronen liever niet in m´n bandje. Begint nu ook aardig te glijden.
Wie weet raad?
Achterveer + demper is standaard:
ingaande demping op 2 klikken na volledig dicht
uitgaande demping op 2 klikken na volledig open
Bandenspanning 2.0-2.2 bar.
(Afbeelding)
Ontstaat bij het ingaan van een bocht en heeft niks met acceleratie bv te maken.
Ik geef je de suggestie, je doet ermee wat je wil. Maar als je zegt dat het echt uitvreten is is het ingaande demping en geen acceleratie.
Heb dit van iemand die als testpiloot voor bekend ital. merk gefungeert heeft en EK rijder is geweest en doet vering afstellingen.
Trouwens heeft in BE motorblad een 2 pag artikel met foto's geschreven waar hij allerlei bandenslijtages onder de loep neemt en de oorzaken bespreekt.
Dat is het artikelMaar zoals ik zei als er stukjes uit te band komen dus niet gewoon golfjes is het volgens mij ingaande demping.
Als je band versleten is zie jet heel goed dat hij echt uitgevreten is op 2cm van de rand. Dus je kan ook w8 en dan kijken of dit geval is
´Moet je normaal een bocht door gaan
Kan u nog herinneren van de zomer dat u met u vrouw/vriendin aan het fietsen was en bij het 25kW groepje aan het kijken was?
Die rode zx-6r had dit patroon toen ook op ze band (pilot sport) Komt gewoon door de bocht + de snelheidIn de winter heb je namelijk hier geen last van
Deze:
(Afbeelding)
Is 2.0-2.2 bar niet wat weinig? Of is dat gewoon goed als je er wat steviger mee wilt doorkarren zonder onderuit te gaan?Bandenspanning 2.0-2.2 bar.
zie je dat niet?Wat is het merk?