VRO1 dag voor onze Supersportmeiden

Heb antwoord van de KNMV, rond kerst is het nieuwe rooster beschrikbaar *D

@RidEr_HeLeEn: als het goed is krijg jij een blad van hun in december omdat je lid bent.... daar staan ook de datum's dan in ;)

@all: zit nog te denken qua datum....hoe we dat het beste kunnen plannen.
Welke maand gaan jullie het liefst?

die data staan ook op de site togh? ook wel goed overzichtelijk :)
maar klopt, zal het eens in de gaten houden

en jah, welke maand.. als het droog en beetje zonnig is ;)
 
Eej meiden!!!
kunnen jullie alvast stemmen welke maand jullie het liefste gaan?
ivm dat ik binnenkort gebeld word door de organisatie zodat ze wat voor ons kunnen vast zetten voordat het vol is....

*O* *O* *O*

Thank u!

:} :} :}
 
ik heb gestemd op mei, dat komt mij denk ik beter uit. Ergens in april komt mijn vriend terug van uitzending, en daar wil ik wel bij zijn ;)
en ik ken me rooster niet, dus hopelijk komt dat tegen die tijd ook goed O-)
 
Laatst bewerkt:
Zijn er al iets van data bekend?

Heb nl 16/19 april weekend moezel en 20 mei circuitdag gepland
 
nee kan daar pas rond kerst iets over zeggen ivm datum's die nog niet bekend zijn.
maar het lijkt april te worden... al mis ik nog wel wat stemmen. :)
 
Zaterdag 24 April, Zondag 29 Mei

zou voor mij het beste uitkomen
 
Mijn voorkeur gaat uit naar de dagen van april, dus zet me daar maar bij. De laatste datum kan ik niet. De eerste datum van mei ovb. (ik zit dan erg dicht tegen mijn tentamen aan :/ )
 
dit is wat ik btw nog vond bij knmv: blijkt dus wel te kunnen dagverzekering??

Dagverzekering

Ben je bij KNMV Verzekeringen verzekerd?
Is je motor bij KNMV verzekeringen WA en Volledig Casco verzekerd dan ben je met jouw motor
reeds volledig gedekt voor eventuele schades die kunnen ontstaan tijdens het volgen van een
voortgezette rij-opleiding bij de KNMV. Wel zul je in een dergelijk geval rekening moeten houden met
de eventuele terugval in de no-claim. Wanneer je deze eventuele terugval in no-claim wenst te
voorkomen, kun je alsnog besluiten om deze dagverzekering af te sluiten.

Ben je elders verzekerd?
Alle deelnemers aan een Voortgezette Rij Opleiding (VRO) kunnen een KNMV Dagverzekering
afsluiten. Deze verzekering is door KNMV Opleidingen om de volgende redenen in het
leven geroepen.
1. Ten eerste om discussie met de motorverzekeraar te vermijden over de dekking tijdens een
Voortgezette Rij Opleiding (op een afgesloten terrein).
2. Ten tweede om de mogelijkheid te bieden ook WA of WA beperkt casco verzekerde motoren
tijdens de cursus aanvullend Volledig Casco te verzekeren.
3. Ten derde voor het behoud van no-claimkorting van je eigen casco verzekering.
Geldigheid
Deze verzekering is uitsluitend geldig op de cursusdag zelf en de dekking vangt aan na het begin van
de cursus en eindigt bij (tussentijdse) beëindiging van de cursus.

Toelichting:
Dit betekent dat de motor uitsluitend tijdens het volgen van de opleiding is verzekerd en niet tijdens
de heen- of terugreis!
Verzekerd object
Dit betreft een zogenaamde cascoverzekering. Dat houdt in dat uitsluitend schade aan de eigen motor
en eventueel vastgemonteerde accessoires verzekerd is.

Toelichting:
Schade aan helm en/of kleding is niet meeverzekerd. Medische kosten en eventuele letselschade
komen niet voor vergoeding in aanmerking.

Repatriëring
Onder de dagverzekering is het naar de dealer brengen van de motor eveneens verzekerd. Dit
betekent dat, indien de motor niet meer veilig te berijden is, je een beroep kunt doen op je eigen
hulpdienst of KNMV pechservice. De cursusleider zal je hiermee behulpzaam zijn.

Schaderegeling
De schade wordt geregeld en vergoed op basis van de verzekeringsvoorwaarden van de volledige
cascodekking uit de KNMV motorrijwielverzekering. De schade moet gemeld worden bij de
cursusleider van de betreffende cursus en per schadeformulier bij het secretariaat van de KNMV.
Indien de schade meer bedraagt dan € 680,- inclusief btw dient deze door een door de KNMV
Verzekeringen benoemde expert te worden opgenomen. Onder dat bedrag kan worden volstaan met
het indienen van de originele reparatienota.
 
maar was maar vanaf een bepaald bouwjaar toch?

er was iig iets mee...
 
het staat in de OP maar ik kan het op de site van het knmv niet terug vinden. ik belde net ook met hen, ten eerste voor de tracktraining, maar vroeg ook ff of tijdens het VRO dagverzekering kan afsluiten. volgens die man wel... *O*
 
Ja kan wel mits jou motor 10 jaar enof ouder is, dit kon je terug vinden bij de prijslijst.
Maar kan het inderdaad nu ook niet meer vinden,... maar als iedereen heeft laten weten wanneer die kan en ik de beslissende datum geprikt heb zal ik dit ook navragen als ik de datum ga boeken ;)
 
Erg druk met de beoordelingsronde en 's avonds ff weinig online... sorry voor de late reactie! en blijkbaar kreeg ik ff geen notificaties van dit onderwerp meer :? dus heb ik ff rechtgezet!

Ik zou 17 april, 18 april, 22 mei kunnen. Zin in!
 
Terug
Bovenaan Onderaan