Vrouwen en motoren...

destopper

MF'er
7 mei 2003
246
0
Kampen
Beste mede rijders...

Ik was wel eens benieuwd, vrouwen die motor rijden, zijn vrouwen naar mijn hart. alleen een probleem. Ik kan nooit zien onder de helm wat voor een vrouw een motor rijdt. Ik ben wel eens benieuwd.. Misschien een leuk idee om als vrouw eens een foto te plaatsen onder deze topic. dan kunnen we zien hoe onze vrouwelijke rijders eruit zien..

De stopper. :]
 
ok een paar dagen te laat *D is al een compleet topic van ( en jah iedereen vind vrouwen die kunnen rijden geil :P )
 
Nee, maar gewoon even kijken hoe deze vrouwen eruit zien. Ik had laatst een discussie met een andere moter rijder hoe een standaard motor vrouw er uit zag.. wij kwamen er niet uit. Dit is niet vrouw onvriendelijk bedoeld.. Ook niet om je aan op te geilen... maar gewoon nieuwsgierig..

Stopper... :}
 
BGL racing.. geweldig.. bedankt ik had deze niet zien staan.. Valt mij op dat de meeste vrouwen allemaal op die snelle rakkers rijden.. Ik zie weinig shoppers..
Hoe kan dat?? vrouwen Uw mening...
Mannen mag natuurlijk ook...

De stopper...
 
Ik heb de indruk dat vrouwen van +40 op choppers rijden ( en meestal nog lelijk ook ) en dit was niet grof seksistisch ofzo bedoelt , ik ben gewoon zo })
 
ik ken wel wat motorrijdende dames. sommige zijn knap. sommige zijn minder knap.

maar ze zijn allemaal stoer :-)
 
Als ik zou gaan rijden...

Honda Shadow 600

Waarom?????? wel ik heb nu op verschillende shadows gezeten en ik moet makkelijk kunnen afstappen en opstappen met me kleine lengte van 1.57 |(

Als ik op een racer zou zitten of te wel Buikschuiver..zitten denk ik mijn CAMPINA melkfabrieken ene beetje in de knel :9 ..omdat mijn armen ook niet zo lang zijn..ben namelijk geen INKTVIS met mega lange tentakels

Als ik me helm opheb komt er een berg krulhaar eronder vandaan... ik weet namelijk dat ook meer mannen lang haar hebben..dan zou je toch een blunder begaan zeg als je als man tegen een langharige personage HEY LEKKER DING ga zeggen,...wahahahahahahahaha

O ja...KIJK NAAR DR HEUPEN...meestal nadrukkelijk aanwezig bij de dames.. })

Liefs Chrisje
 
:^ idd ook al kun je de 'melkfabrieken' niet altijd goed zien zitten in een pak je ziet het gewoon aan de houding enzo :)
 
Als de mijne niet te zien zijn heeft de motor rijder anex gluurder een nieuwe bril nodig }) :X :X :X
 
Ik moet vandaag toch naar de oogarts , ga waarschijnlijk lenzen nodig hebben voor men rechter oog , misschien dat het daaraan ligt :9
 
Hebbie voor mij ook een setje dan Genesis...ik wil graag ook zeker weten dat ik een man zie wahahahahhahahaha :}
 
Hey hallo :)
uhhmmm, een aankomend motorrijdster, telt dat ook? *D
Ik moet welliswaar nog aan rijlessen beginnen, maar dat gaat zeker zeer binnenkort gebeuren. Wil je weten hoe ik eruit zie, groter formaat foto dus dan hiernaast, struin het forum dan maar eens af, je komt me vast wel een keertje ergens tegen ;)
Succes ermee...hihi
 
Hier dan een stoere vrouw op de motor :+

full
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de indruk dat vrouwen van +40 op choppers rijden ( en meestal nog lelijk ook ) en dit was niet grof seksistisch ofzo bedoelt , ik ben gewoon zo })

Pardon?????? :( Ik ben ook 40+, helaas gaat het leven veel te snel...
En ik rijd absoluut geen chopper...Wacht maar tot je zelf 40 bent, dan weet je hoe het voelt...Oud aan de buitenkant misschien, maar jong van hart en geest...
 
Terug
Bovenaan Onderaan