Nou ik zal het beter zeggen de brandstof pomp heb ik gevonden die zit naast achterkant van je carborateurs maar deze pomp wat ik bedoelt zit onder je radiator amerikaans model, is wat het niet geheel verbranden bezine ( overtollig ) weer wordt terug gevoerd naar je carborateurs .
Maar nu heb ik een twijfel of mijn waterpomp wel matig of helemaal niet werkt, want ik heb juist mijn thermocontact vervangen en hij koeld redelijk af, thempmeter schaal gezien dat mijn ven begint tedraaien tegen de helft van de schaal temp, op 50%.
Maar zag toch na een lange rit dat mijn temp na een stop rook pauze toch weer zag stijgen tegen
een schaal van bijna 75 % eerst draaide hij op 50 % de ventilator.
Dus dan mag ik toch verwachten nu de ven draaid de schaal toch niet verder mag op lopen want je kan redelijk wat verbrandings lucht reuken hete van de motorblok !
En als ik niet goed gedaan hebt met het vullen van de radiator moet ik iets altijd ontluchten en wie weet hoe ik dat moet doen met de juiste volgorde ( HELP )