Zo ruig is blijkbaar je bike niet...
Misschien is de goedkoopste oplossing om je maximum snelheid omhoog te halen wel een kleiner tandwiel achter monteren...Kost weinig, en levert misschien 10 a 20 km/u extra op die je nu mist...
nee....je topvermogen is je topvermogen...onafhankelijk welk tandwiel...Wel zorgt een kleiner tandwiel dat je koppel van je motor beter benut wordt...hij zal dus wel minder snel een wheelie maken...
Kan je niet eens me iemand spreken die verstand heeft van het afstellen van die machines. Misschien kan je met andere afstellingen luchtfilter ed wat pk's winnen. Het laten uitboren van je cilinders lijkt mij veel werk en vrij prijzig. Op die nieuwe cilinderinhoud zal je dan ook je carburatie af moeten (laten) stellen.
Kan je mij dat uitleggen? Niet dat ik je niet geloof, maar het klinkt niet erg aannemelijk. Het scheelt namelijk nogal als je wel of niet een stroomlijn hebt, hoe zwaar de motor is, welke overbrengingen er zijn, etc. Of heb je het over dit specifiek model?maar ergens klopt er iets niet, als je werkelijk de 30kw uit het boekje hebt moet je een top van meer dan 160 hebben, dat is namelijk de top met 25kw. als je blok goed is klopt de overbrenging niet. ik denk dat je achter een paar tanden groter moet.
Ik zeg doenMisschien een Nos setje erop monteren,je kunt wel meer vermogen uit het blok halen maar dan gaat het je veel centjes kosten...
Het uitboren zelf kost mij 30€ per cilinder, nieuwe zuigers enzo erbij komt op 60€ per cilinder.
Dus voor 180€ is die klus geklaard.
Heb reeds stage 1 luchtfilter steken, en volledig open uitlaten, met bijhorende sproeiers, maar buiten veel meer lawaai en verbruik, niet veel merkbaars
wie weet is dit nog wel een optie jaik zeg turbo erop knallen!