vtr 1000 f 2004

en nog meer kiekjes
full
 
wil je um inruilen dan op de vtr?

kan over gepraat worden


Sorry voor de late reactie :)
Daarom hierbij in ieder geval een schopje voor deze mooie machine. :9~

Ik twijfel en twijfel. :?

Mijn B12 bulkt van het koppel (onderin), ga ik er dan op vooruit?
(momenteel ga ik bij 140 km/h op het achterwiel als ik terugschakel van 4 naar 3)

Jij zit her c.a. 1,5 uur vandaan voor een proefrit (ik woon in almere), wil ik aan een proefrit jou en mijn tiid investeren? B|
Ik wil jou niet blijmaken met een dooie mus, maar ben wel op zoek naar meer "input" van een bike.
Daar komt bij de TL 1000 S en ook R worden mij vanaf diverse kanten afgeraden :W
(ik wil genieten, geen ellende en niet sleutelen)

Ik ben van orgine een Honda Freak (heb een oude (1989) VFR gereden), maar wil wel de kicks van meer *O*

Nou zul je je afvragen, wat wil die "dude", maar dat is gewoon geen kat in de zak, en minimaal dexelfde Kicks bij de 100% acceleratie. :} (ben op de B12 nog nooit voorbij gestoken)
 
tsja... ik heb nog nooit op een bandit gereden.. dus ik kan het niet zeggen.

Hier de specs die ik vind op het net
vtr: 97Nm bij 7000 toeren
bandit 1200 n: 90,7 Nm bij 4500 toeren
bandit 1200 s: 108 Nm bij 4078 toeren

das dus allemaal mooi ongeveer hetzelfde koppel, maar goed.. het lijkt of je dan bij de vtr meer aan de gas moet hangen.

technisch heb ik wel vertrouwen in deze motor

Ik zou zeggen, probeer bij jou in de buurt een proefrit te regelen op een vtr, dan weet je meer

P
 
Nou.. nieuw jaar, nieuwe kansen!
Wordt nu toch wel eens tijd voor een nieuwe eigenaar, of.. ?
 
ja eigenlijk wel he....

skijke wat ie doet als het weer proefrit weer wordt.........

maar dan ga ik urst zelf n rondje :9~
 
haha. nee echte plakkers...

prijs is nog ongeveer hetzelfde.. tis natuurlijk wel een vraagprijs...

Groeten

Patrick
 
Da's een prachtmotor (en een oud topic *D), ik hoop uiteindelijk wel zoiets in m'n garage te hebben staan. Succes met de verkoop! (Verkapt kickje)
 
dank u

had ook even de hoop dat het weer rijd/verkoop weer zou worden.. maar voorlopig staat deze inderdaad echt alleen in de garage
 
carbon scheuren inderdaad regelmatig, volgende keer titanium eronder ;) zal hem ook goed staan.

kickje tevens voor een heerlijke gooi en smijt fiets die ook op lange afstanden goed te doen is en in bochtenwerk weinig onder doet tegen de nieuwere racertjes O-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan