mooi he zo'n blok.....
(Afbeelding)
k ga nu alles schoonmaken, frame, achterbrug, kroonplaat e.d. spuiten en nog wat mooie racespulletjes kopen. K heb besloten er toch een raceradiateur op te zetten, want met die originele radiateurs schiet het niet op. Elke keer als je valt, zijn ze kapot.
Ik houd jullie op de hoogte
heeft iemand ervaring met het volgende:
100% Controle over Uw motorfiets injectie!
Met de Rapid Bike 3 nog meer mogelijkheden!
De Rapid Bike module is DE oplossing om Uw motorfiets optimaal af te stellen. Middels deze add-on module krijgt men volledig toegang tot het afstellen van de injectie en ontsteking. Deze module werkt volledig digitaal en staat toe de brandstofmap te optimaliseren. In veel gevallen is ook de ontstekingsmap te corrigeren. De Italiaanse firma DIMSPORT, zeer gekend door hun gelijkwaardige toepassingen in de autobranche, bracht na 3 jaar research de Rapid Bike 1 op de markt. Deze module is alleen in staat de brandstofmap te corrigeren. Daarnaast is ook de Rapid Bike 2 verkrijgbaar. Deze staat, naast de injectie, ook toe de ontsteking af te stellen. Er bestaat voor enkele motorfietsen de mogelijkheid de toerenbegrenzer te verhogen met de Rapid Bike 2. Sinds juli 2005 is er ook de Rapid Bike 3. Deze nieuwste versie heeft een aantal revolutionaire mogelijkheden. Zo bevat de Rapid Bike 3 maar liefst 6 te programmeren mappen, welke vrij zijn aan te duiden. Er kan dan tussen twee sets mappen worden geselecteerd tijdens het rijden middels een switch op het stuur. En men kan tot 1000 rpm meer programmeren aangaande de ontsteking. In praktijk kun je een setting maken voor circuitgebruik met een race en standaard uitlaat. Of een regen en droog weer afstelling. Alle drie werken volledig digitaal en worden via een USB kabel geprogrammeerd.
(Afbeelding)
En er is één voordeel dat deze module uniek maakt! Eenmaal gekocht kun U hem overzetten naar de volgende motorfiets. Simpelweg door de module te laten herprogrammeren en de kabelset te verwisselen.
(Afbeelding)
Waarom zou ik voor dit kiezen en niet voor een PCIII? Of juist andersom natuurlijk.... Deze module is wel aan de prijs; €540,-
hee @ndre,mijn Speen staat ook in stalling,na zn grote beurt,alleen weet ik nu zeker dat mn pakking eruit ligt,gisteren gestart,en de uitlaatgassen kwamen onder mn zadel vandaan,dus het is het stuk uitlaat wat tussen mn cilinder,door mn swingarm naar de collector loopt.is dat moeilijk te vervangen?moet ik daar veel voor demonteren voor ik daarbij kom?
wat de lak van je motor betreft,dat was voor degene die jou af liep te zeiken in het topic van cathje,over dat een auto spuiten zoveel duurder was enzo,ik denk ik help je ff met hem
mijn SP wordt niet overgespoten,tenzij ik een andere kuip erop zou moeten zetten ivm schade,tot die tijd vindt ik hem prachtig zoals ie is.
greetz SP1KE
ik heb eens rondgekeken op de site van rapidbike maar waar kun je die rapidbike module krijgen? Wat kost die ongeveer?
Bij de dealers stond geen verkoper bij van nederland of belgië.
Hij is (te) duur en te weinig vermogenswinst
ik heb eens geïnformeerd bij wim motors en kreeg een mail terug van joost en die wist mij te vertellen dat ze de PCIIIr niet meer nieuw verkochten en dat deze eigenlijk niet zo goed is. Hij prees mij de rapid module aan. De prijs om deze te installeren met testruns bedraagt 640€. Gelukkig kan je deze nadien recuperen voor een andere moto mits andere bekabeling uiteraad
Hij wist mij ook te vertellen dat een open slip-on uitlaat beter is dan een volledige raceuitlaat omdat je dan veel koppel onderin verliest.
Komt goed uit want deze systemen zijn een pak goedkoper dan een volledige akra
Morgen ga ik eens kijken in brussel op het motosalon waar ze een stand hebben om daar verdere info te verkrijgen.
Het is MugenHe muggen,
ja, kan ook niet anders. Het is dan ook Hond(a)s zonde dat Rossi vertrok. Maar laten we alles in perspectiv zien. Het is goed voor Honda want ze weten dat een beetje bescheidenheid niet gek is en dat stuurmanskunst nog steeds de eerste prioriteit is
Laten ze dan ook eens wat van die Ducati klantenbinding leren. Je zou toch jalours worden om zoveel mooie spullen en organisatie naar hun publiek. Ook zouden ze nog eens wat kunnen leren aan model ontwikkeling want al is kwaliteit/prijs goed de ontwikkeling van de SP-1/-2 staat stil en de VFR is mooi maar te zwaar en die tandem train eruit, wat jammer. Is het zo moeilijk een V-2 die gewoon 190kg volgetankt weegt te bouwen. Zou de clubraces ook weer eens nieuw bloed geven en een goede partij meeblazen tegen ducati!!!!
Maar ja japans he daar schijn het pas door te dringen als........
groetjes
Ik denk dat ze bij Honda echt wel de know-how hebben om een lichtere en snellere twin te ontwikkelenHe muggen,
ja, kan ook niet anders. Het is dan ook Hond(a)s zonde dat Rossi vertrok. Maar laten we alles in perspectiv zien. Het is goed voor Honda want ze weten dat een beetje bescheidenheid niet gek is en dat stuurmanskunst nog steeds de eerste prioriteit is
Laten ze dan ook eens wat van die Ducati klantenbinding leren. Je zou toch jalours worden om zoveel mooie spullen en organisatie naar hun publiek. Ook zouden ze nog eens wat kunnen leren aan model ontwikkeling want al is kwaliteit/prijs goed de ontwikkeling van de SP-1/-2 staat stil en de VFR is mooi maar te zwaar en die tandem train eruit, wat jammer. Is het zo moeilijk een V-2 die gewoon 190kg volgetankt weegt te bouwen. Zou de clubraces ook weer eens nieuw bloed geven en een goede partij meeblazen tegen ducati!!!!
Maar ja japans he daar schijn het pas door te dringen als........
groetjes
volgens mij heb ik jou dinsdag zien rijden,op de A28,tussen ommen en zwolle omstreeks 2 uur geloof ik,met een rugzakske om.op de SPeen.klopt dat?anders rijdt er eentje in de rondte die verdomd veel op jou pornobike lijkt.het is te doen hoor .... maar het is gewoon een kut klusje. jij woonde toch ergens in de buurt van groningen?
Wil je wel helpen als het zover is.
Het punt van het vervangen van die pakkingen is dat je ze haast niet meer inelkaar krijgt omdat je gewoomweg weinig werk/krachtruimte hebt om ze in elkaar te schuiven.
groet @ndré.
ps. wat betrefd dat spuiten ..... iedereen mag zo zijn eigen mening daar over hebben , vind het allemaal wel best wat men denkt.
Ik denk dat ze bij Honda echt wel de know-how hebben om een lichtere en snellere twin te ontwikkelenmaar ja uit die 4-cylinders kunnen ze gemakkelijker meer vermogen halen, het 2-cylinder concept hebben ze laten varen, is niet meer van deze tijd in de racerij
En als ik me niet vergis zien de Ducati´s in de SBK de achterkant van deze Honda !
Vergeet ook niet dat de Ducati´s met gewichtsvoordeel rijden en ze zijn ook bezig met de ontwikkeling van een 4-cylinder, durven ze nog niet aan omdat ze bang zijn dat dat ze klanten gaat kosten als ze het 2-cylinder concept laten varen
(Afbeelding)
Hij glimt wel mooi
met aardig regenweer is dat lampje bij mij ook wel eens gaan spoken,en mn groene neutraal lampje begon dan ook zachtjes te gloeien,terwijl ik gewoon in zn 4de versnelling zat.ik rij met elk weer type
en laat de motor vaak checken en laat um netjes warm draaien en rij heel rustig met kou
maar als het erg vochtig is (lees hard regent)
dan brandt mijn oliedruklampje altijd
en dat terwijl er genoeg olie is en ik heb het nu al 3 keer laten checken
maar een vriend van mij die een sp1 heeft gehad, had het ook met sp1
hebben jullie dit ook????
mijn sp1 is uit 2000 type 1