VTR 1000 SP-1 2001

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeroen

MF veteraan
31 aug 2003
4.526
2
Emmeloord
*****[VERKOOP GAAT NIET DOOR!!]*****

*O*

Honda VTR 1000 SP-1

Bouwjaar: april 2001
Km: +/- 34.000 km
 
Laatst bewerkt:
waarom rijde en blackbird beter dan een VTR sp1, of kun je niet wennen aan de 2 cilinder...
 
waarom rijde en blackbird beter dan een VTR sp1, of kun je niet wennen aan de 2 cilinder...
Is geen kwestie van beter rijden. SP-1 rijdt Fantasties!
En ik ben al aan hem gewend. Duurde wsw ff, maar het is gelukt. Tis tenslotte een fiets met een karakter wat je moet liggen. Nou...dat ligt mij wel. :Y
Probleem is alleen dat het pas leuk wordt als je het gas er flink opzet. En dat gaat mij een keer opbreken vrees ik. Heb de motor nu een tijdje en krijg hem steeds beter onder de knie, met als gevolg dat het steeds harder gaat....
Neem je nu een Blackbird of een andere dikke sport-toerder dan kan het ook leuk zijn om eens lekker rustig te gaan toeren. Das goed vol te houden.
Rustig rijden met de SP duurt bij mij 5 km. Dan ga ik me vervelen en gaat het gas er weer op. Want das veel leuker en daar is hij ook voor gemaakt.

Ik heb hem gekocht omdat ik het een ontzettende PrOn-fiets vond en nog steeds vind. En ik wilde het gewoon eens proberen, kijken hoe het bevalt.
Nou, hij bevalt prima! :Y
Maar Blokzijl-Vollenhove met 160-170 is leuk, maar niet verstandig... :N
 
Is geen kwestie van beter rijden. SP-1 rijdt Fantasties!
En ik ben al aan hem gewend. Duurde wsw ff, maar het is gelukt. Tis tenslotte een fiets met een karakter wat je moet liggen. Nou...dat ligt mij wel. :Y
Probleem is alleen dat het pas leuk wordt als je het gas er flink opzet. En dat gaat mij een keer opbreken vrees ik. Heb de motor nu een tijdje en krijg hem steeds beter onder de knie, met als gevolg dat het steeds harder gaat....
Neem je nu een Blackbird of een andere dikke sport-toerder dan kan het ook leuk zijn om eens lekker rustig te gaan toeren. Das goed vol te houden.
Rustig rijden met de SP duurt bij mij 5 km. Dan ga ik me vervelen en gaat het gas er weer op. Want das veel leuker en daar is hij ook voor gemaakt.

Ik heb hem gekocht omdat ik het een ontzettende PrOn-fiets vond en nog steeds vind. En ik wilde het gewoon eens proberen, kijken hoe het bevalt.
Nou, hij bevalt prima! :Y
Maar Blokzijl-Vollenhove met 160-170 is leuk, maar niet verstandig... :N
He Jeroen,

nu alweer ervan af... jammer man... :X
Maar ik snap je argumenten, echt een toerfiets is het niet nee... :N is een 600RR niet wat voor je.. daar kan je ook op toeren en ook zeer sportief mee rijden... :}
 
Ha Jeroen,

Toch weg doen?

In het echt is ie net zo mooi als op de foto's :9~

Ik heb hem dus in het echt gezien ;)

Suc6 met de verkoop

Groetjes Hans
 
He Jeroen,

nu alweer ervan af... jammer man... :X
Maar ik snap je argumenten, echt een toerfiets is het niet nee... :N is een 600RR niet wat voor je.. daar kan je ook op toeren en ook zeer sportief mee rijden... :}
600RR...Mmmm...
Nee, ik wil power onderin. Hou niet zo van die hoge toerentallen.
Vind het wel een mooie fiets, maar zoiets zou ik als circuit fiets willen hebben.
 
Whaaaat nu al wegdoen??
Kickje.
Senk joe *D
Kan wel ff duren hoor voordat hij weg is. Tis oktober, einde seizoen, liefhebbersfiets, staan er zat te koop, slechte markt....
Hij staat te koop, maar heb niet de illusie dat hij met een week weg is. Hoeft ook niet. Breng hem met een paar weekjes naar de stalling, wordt hij nog eens grondig gepoetst, gaan de bokjes eronder. En dan laat ik hem mooi staan tot half Maart.
 
Heb besloten dat hij niet verkocht gaat worden.
Ben veel te bang/ ervan overtuigd dat ik spijt krijg

*O* *O* *O*

Hier mag een slotje op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan