VTR SP 1&2 Topic Part 15

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo VTR SP1 fans,

is er iemand die mij kan vertellen waar ik speciaal op moet letten bij aankoop van een SP1

de prijs misschien





:+




lees een paar pagina's terug, dan zie je het antwoord op jouw vraag, die toevallig pas geleden ook gesteld is.
 
Laatst bewerkt:
Hier, leuke test, in het Engels maar dat zal niet zo'n probleem zijn.

HONDA SP-2 (2000-2010) Review

Er kan idd niet veel fout zijn met een SP. Beetje aan de zware kant, je moet 'm de bocht in drukken, maar je krijgt er een hoop stabiliteit in de bocht voor terug. Geef 'm op tijd wat onderhoud, dan is er nooit wat mis mee.
 
Laatst bewerkt:
Als ik t goed begrijp kan er nix fout zijn aan een SP1. :?

Echt niemand :N tips??????
enige wat ik wel een hoor is een beetje vochtproblemen als je de karcher er een tijd vol op houdt , maar die zijn ook zo verdwenen als je de connectors even behandeld
 
Als ik t goed begrijp kan er nix fout zijn aan een SP1. :?

Echt niemand :N tips??????
Oppassen dat je geen bouwpakket koopt.
Vaak kun je aan de prijs al zien of de motor goed is of niet.
Maar ook dat zegt niet altijd alles. Alle waarde is naar zijn geld. (of hoe dat gezegde ook mag zijn)
 
Als ik t goed begrijp kan er nix fout zijn aan een SP1. :?

Echt niemand :N tips??????


Ik ga altijd voor originele machines die er gewoon heel strak uitzien. (kleed hem zelf wel af met leuke acc.)
Geen stickers bevatten die er origineel niet horen (kan afdekken van lakschade zijn, maar hoeft natuurlijk niet)
Verder geeft een bekende en aantonbare historie wel meer vertrouwen in de motor (kan ook bedrog zijn)

De SP is motorisch super sterk. Als de motor netjes z'n beurten heeft gehad en hij toont geen mankementen als 'van spoor afwijken tijdens hard remmen' en andere dingen waarbij je bij elke motor op moet letten, dan mag je er toch vanuit gaan dat de motor goed is.

Succes :W
 
Laatst bewerkt:
worden in de opening post iedereen die zijn sp heeft ' ingeleverd" verwijderd? anders lijkt het net alsof er heel veel mensen in bezit zijn van die dingen .
 
Okay bedankt

als er nog meer tips zijn hoor ik t graag want ik ga zaterdag een SP1 bekijken *D , proefrijden ;) en wie weet ook nog kopen :? !!!!!
EINDELIJK ook hier :Y dan een SP.

En dan komt er natuurlijk een foto !!!!!!!!!!!!!!! *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Het gaat hard met de nieuwe SP-collega's! welkom allemaal!

Als jullie vereeuwigd willen worden met een rood stipje op de SP-rider Netherlands (zie begin post), stuur me dan even een pb'tje met je forumnaam en woonplaats. Ik verzamel er een paar en dan zal ik weer een nieuwe versie maken.
 
Hé Jillie, welkom. :]

Toevallig had ik met dezelfde vraag als pepe, (is inmiddels ook al beantwoord).

Hoeveel sp1-2's zouden er eigenlijk in nederland rondrijden? Er moeten er natuurlijk veel meer zijn dan er hier op het forum. Zouden we misschien b.v. via de motorzaken eens wat bekentheid moeten geven aan dit forum?, is misschien niet mogelijk, maar wel een idee.
Zelf ben ik ook per toeval hier terecht gekomen en heb er al veel van opgestoken, dus geen spijt van.

Misschien is het wel een idee om b.v. eens bij de openingspost een soort "smoelenboek"
te maken, dan zie ook welk gezicht er bij een naam hoort, want het is best mogelijk dat je iemand al van gezicht kent, maar niet weet dat hij/zij ook op dit forum zit. ( jaja ik weet het, je kan ook naar de meeting komen :Y , maar is soms niet mogelijk)
 
Goed idee!
creepy.jpg

Dit ben ik
 
Is er meteen ook ruimte voor z'n flaporen. Moet ie alleen niet plat op de tank gaan liggen want dan ziet ie niks meer door dat afdakje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan