VTR SP 1&2 Topic Part 15

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een tijdje terug heb ik jullie nog eens gevraagd, of er iemand wist hoe dat zat met het e-merk voor mijn dempers.
Aangezien die er bij mij niet in staan, maar wel een BS merk, had ik zo mijn twijfels :? :?

Nou, ik ben er uit hoor, hoe dat zit bij die pijpjes :Y



Geloof dat dit wel iets verklaard. _O-

Géén E-merk dus hahaha.

Je ziet het, soms lossen vragen zichzelf op. :W

full
 
#49 Makoto Tamada (WSBK wild-card) Sugo 2001 (winnaar van beide wedstrijden!!!) :}
tamada2_jap.jpg


#50 Shinichi Itoh (WSBK wild-card) Sugo 2001 (plaats 5&4)
ito_jap.jpg


Edwards reed toen 8 & 12e plek binnen.
 
Laatst bewerkt:
:Z :Z Alweer weekend, dat heb je met die recessie. Was het nou maar een beetje mooi weer -O-

alle nieuwe welkom hiero. tis haast niet bij te benen, elke week weer nieuwe SPfanatics erbij
 
:Z :Z Alweer weekend, dat heb je met die recessie. Was het nou maar een beetje mooi weer -O-

alle nieuwe welkom hiero. tis haast niet bij te benen, elke week weer nieuwe SPfanatics erbij

Ik heb morgen ook de laatste dag, daarna 11 dagen vakantie :9 Hoop dat het een beetje droog blijft, afgelopen weekend toen de zon scheen heb ik ook heerlijk kunnen knallen :] :z
 
Laatst bewerkt:
Hier nog wat 2003 pics; de AMA/WSBK combi-race op Laguna Seca

AMA:
#17 Miguel Duhamel
2Img_2761.jpg

2Img_2764.jpg


#80 Kurtis Roberts
2n80_180_0773.jpg

2Img_3351.jpg

(zijn vriendin?)
8_kurtis_laguna.jpg

(snel terug naar de pits voor een beurt) :P

#155 Ben Bostrom
2q155_180_0745.jpg

2Img_2721.jpg


De VTR stelde in WSBK 2003 niet meer veel voor.... '(
Er was maar 1 vaste VTR rijder:
#91 Walter Tortoroglio (21 races) White Endurance Honda VTR 1000 SP2

De rest reed een paar wedstrijden met wildcards:
#68 Bertrand Stey (2 races, Magny-Cours Wild Card) White Endurance VTR1000 SP2
#74 Kenichiro Nakamura (2 races, Sugo Wild Card) Blue Helmet MSC VTR1000 SP2
#77 Hitoyasu Izutsu (2 races, Sugo Wild Card) Team HRC VTR 1000SPW
#27 Mark Heckles (? races) Team Rummi VTR1000 SP2
(Zou evt. (eindelijk) de Mondial Piega gaan rijden in 2003 maar is bij gebrek daaraan volgensmij VTR gaan rijden in de BSB series)
937512744317.jpg

(In 2002 reed Heckles WSBK met een VTR-SP2)

WSBK:
#91 Walter Tortoroglio (de enige VTR rijder die het hele jaar door reed....)
2j91_180_0830.jpg

2Img_2893.jpg

2Img_2892.jpg


verhaaltje bij zijn fiets:
Sorry, only two pics, but there isn't much to say about the WSBK Honda really. The works bikes of Colin Edwards were transferred to the British Superbike Championship. The lonely RC51 out there is a private effort, worlds apart from Edwards's ultra-trick tool. Honda seems to keep all the RC51 go-fast secrets close to heart. As with Edwards's RC51, the side-mounted radiators of the street model are replaced by front-mounted ones to fight the additional heat created by 60 percent more power. Carbon frame protectors seem to be in fashion nowadays, saving the frame from wear and tear in falls. Gotta love the cool spark plug cap with its integrated tongue that facilitates pulling it off.

03_SBK_Tech_Honda_1.jpg

03_SBK_Tech_Honda_2.jpg


Oh, en deze twee waren er ook bij !!!
2rHottie_1023.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb morgen ook de laatste dag, daarna 11 dagen vakantie :9 Hoop dat het een beetje droog blijft, afgelopen weekend toen de zon scheen heb ik ook heerlijk kunnen knallen :] :z

Tja, werk de wintermaanden het liefst en in het voorjaar (met goed weer) lekker wat dagen opnemen. Dit kost me alleen maar dagen. Maar goed, heb al lang geen vrij gehad. Kan ik alvast een lijstje maken voor de motorbeurs
 
Tja, werk de wintermaanden het liefst en in het voorjaar (met goed weer) lekker wat dagen opnemen. Dit kost me alleen maar dagen. Maar goed, heb al lang geen vrij gehad. Kan ik alvast een lijstje maken voor de motorbeurs

Hmtsjah eigen keuze. Geen ervaring mee.

Ik heb nu voorjaarsvakantie als studentje he haha :9 Eigenlijk heb ik vrijdag nog een lange hoorcollege, maar ik vertrouw erop dat ik voor die ene keer wel een lesje kan missen en na morgen de zooi af heb.

Moet wel redelijk wat doen, maar daar kijk ik volgende week dinsdag ofzo eens naar :P

Hoop dat donderdag het droog is, dan ga ik alle vroegte richting de ardennen/luxemburg. :]
 
Tsjonge, dat doet allemaal maar. En ik maar werken...

Zal mijn aangifte weer es ff invullen, dan is de recessie ook weer bestreden...

Kunnen we weer "normaal" gaan doen.

On topic:

Mooie plaatjes H@nsie, vooral op die laatste zou ik wel es willen rijden. ;)
 
Laatst bewerkt:
Tsjonge, dat doet allemaal maar. En ik maar werken...

Zal mijn aangifte weer es ff invullen, dan is de recessie ook weer bestreden...

Kunnen we weer "normaal" gaan doen.

On topic:

Mooie plaatjes H@nsie, vooral op die laatste zou ik wel es willen rijden. ;)

Een vrij abstract begrip... Daar valt geen eenduidige definitie voor te geven... :+
 
mijn sp start nie meer ga hem met zijn kloten buiten smijten is nu goe weer
ben echt pist off
miljaarde!!!!
Tja een lege accu heeft iedereen wel eens gehad denk ik... maar daar kan je de SP niet de schuld van geven...

Ladertje eraan of ff met startkabels aan een autootje hangen en starten maar!
 
keertje wassen :X O-)

zal inderdaad een lekker geluidje uit komen. zaterdag ga ik de mijne op halen *D
oh man ik kan niet wachten. hoop op het weer van vandaag want dan zit ik de heledag op de motor :]
 
hij is zeker vet prof , jij smeerkees

@srtslunse , gewoon ff zoeken wat er is een sp gaat van stilstaan niet kapot , dus als je hem lopend hebt weg gezet , zal het niet veel kunnen zijn ( of het moet een paar jaar zijn dat ie stilstond)
 
Heeft er iemand nog intresse in een NIEUW K&N luchtfilterset,heb het nu over,
heb net een airbox op eBay gekocht en daar kunnen ze niet in..
 
keertje wassen :X O-)

zal inderdaad een lekker geluidje uit komen. zaterdag ga ik de mijne op halen *D
oh man ik kan niet wachten. hoop op het weer van vandaag want dan zit ik de heledag op de motor :]


Morgen de mijne inruilen, :W :W SP2 :') , jammer, maar is het toch niet met woon werk verkeer, ga wel €1400 minder verzekering betalen *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan