VTR SP1&2 Topic Part 16

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou vooruit dan, omdat jullie het zo leuk vinden.

Hoezo, niet lenig, da's bijna een spagaat.
full


Moest er niks van hebben, maar toegegeven, helemaal geweldig die Pirelli's. Heb er 8 circuitdagen op gedaan en ze kunnen nog wel 2 keer mee. Helemaal toppie.

Ik moet misschien mijn bovenarmen maar een beetje trainen, want zo te zien heb ik daar nog veel ruimte over in mijn jas.

Blijft er apart uit zien, met al die armen en benen.
full


Let ook ff op het losgereden haarspeldveertje van de transponder. En toch istie blijven liggen, zo soepel en vloeiend ging ik rond. :r
 
Laatst bewerkt:
Nou vooruit dan, omdat jullie het zo leuk vinden.

Hoezo, niet lenig, da's bijna een spagaat.
[afbeelding]

Moest er niks van hebben, maar toegegeven, helemaal geweldig die Pirelli's. Heb er 8 circuitdagen op gedaan en ze kunnen nog wel 2 keer mee. Helemaal toppie.

Ik moet misschien mijn bovenarmen maar een beetje trainen, want zo te zien heb ik daar nog veel ruimte over in mijn jas.

Blijft er apart uit zien, met al die armen en benen.
[afbeelding]

Let ook ff op het losgereden haarspeldveertje van de transponder. En toch istie blijven liggen, zo soepel en vloeiend ging ik rond. :r

Ziet er goed uit toch....
Der staat volgens mij zelfde als op me moto JZ-design..

Me moppie heeft afgelopen maandag ook weer wat plaatjes geschoten..

op naar de sacraments heuvel..

GroteFoto-33ZRDI6U.jpg


insturen chicane, welke weet ik ff niet zo

Foto-KIUBUICW.jpg


In de chicane..

Foto-RGO8WJSV.jpg


:W
 
Laatst bewerkt:
Wil ik ook nog wel eens een keer kijken op Zolder. Beetje "ver" toeren. Ik hoor trouwens ook geruchten, dat ze bij Emmeloord een nieuwe baan aan willen leggen. Daar kan ik in een half uur zijn, heb daar toen wel ook een boete voor gekregen.
 
Mooie foto's op deze pagina! CBRtjes, VTRtjes, Akratjes.. :Y

Wat een waardeloos weer trouwens. De prof zal aan t genieten zijn... -O-
 
Een beetje meer verzitten en je schouder de bocht in gooien en dan heb een kd en een rondetijd bij 2min :Y




Nou vooruit dan, omdat jullie het zo leuk vinden.

Hoezo, niet lenig, da's bijna een spagaat.
[afbeelding]

Moest er niks van hebben, maar toegegeven, helemaal geweldig die Pirelli's. Heb er 8 circuitdagen op gedaan en ze kunnen nog wel 2 keer mee. Helemaal toppie.

Ik moet misschien mijn bovenarmen maar een beetje trainen, want zo te zien heb ik daar nog veel ruimte over in mijn jas.

Blijft er apart uit zien, met al die armen en benen.
[afbeelding]

Let ook ff op het losgereden haarspeldveertje van de transponder. En toch istie blijven liggen, zo soepel en vloeiend ging ik rond. :r
full
 
@ Don

Zal waarschijnlijk volgend jaar worden,ga ik gelijk met de rsv piloot,die net een nieuwe zwarte gsxr 1000 heeft aangeschaft met akra's,super gaaf ding,en is hem nu aan het "inrijden".
Daar gaat dan ook een pcm of rapid module in bij Tovami,hebben we weer een mooie rit.....

@ obd6

Die heeft al een dubbel systeem........wel veel goedkoper en veel zwaarder....
 
gedurfd weet ik niet als je zo een natuur talent bent dan kun je je ook wel wat veroorloven
Nou gedurfd meer in de zin van " sarcasme en zelfspot", om dan ook nog de race te winnen met deze helm neigt naar onaardse klasse :}
 
Laatst bewerkt:
Mooie foto's op deze pagina! CBRtjes, VTRtjes, Akratjes.. :Y

Wat een waardeloos weer trouwens. De prof zal aan t genieten zijn... -O-
Ik las net op het LRT-forum, dat zijn companen in totaal €100 bijelkaar gelegd hebben, om vervolgens zijn kop kaal te mogen scheren.... _O- _O- . Dan weten we wat we komende meeting moeten doen: max. €50,- met draak!
 
Keessie is gelukkig ook weer terug.
Gaat denk wel mooie beelden opleveren :}
Guido´s afscheid
2583855440_1fb04c6e4c.jpg

Met de handen in´t haar zitten
Rossi_Helmet_Mugello_2009.jpg

Briljant
valentino-rossi-helmet-mugello-560x401.jpg


helm_rossi_1.jpg
 
En om ontopic te blijven: xenon op de sp1 *O* wat lastig om zo'n uitvulringetje te maken, voor tussen het lampje en het veertje.
Heeft me zeker 20 minuten gekost en een of ander borgmoertje van een waterkraan _O-



en de laatste :)
full
 
Laatst bewerkt:
Een beetje meer verzitten en je schouder de bocht in gooien en dan heb een kd en een rondetijd bij 2min :Y[afbeelding]

Volgend jaar dan maar.

Het is op jouw plaatje goed te zien, dat jouw hak achter je achterwerk is. Bij mij is dat om een of andere reden, volgens mij, andersom en is dat deels de verklaring voor de vreemde stand van mijn bovenbeen.

Heb het ook ff geprobeerd met iets meer naar voren zitten, maar dan lukt het ook niet. Het lukt wel als ik tegen de tank aan zit, maar dat was volgens mij weer niet de bedoeling. Ja, en deze houding is wel een beetje ingesleten nu...

Het is niet dat ik het niet durf of zo, het lukt me gewoon niet.
 
Ja, jij zit ook voor je hak.

Jou heb ik wel eens gezien volgens mij. :W

Goedenmorgen allen :W

Ik moet mijn voet wel naar achteren verplaatsen, anders raakt de zijkant van mijn laarzen de grond.
Bij mijn vorige paar zit daar dus nu een gat B|


vettekneedown.jpg


P10200341.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan