VTR SP1&2 Topic Part 16

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, vervolgje.
Ik heb het moto-detail gevalletje van een vriend eens geprobeerd, maar dat was directe een drama. Past voor geen meter; zijn R6 had al weinig ruimte tussen spatbord en topkuip, maar bij de VTR is het dus nog erger _O-
[afbeelding]Welke hebben jullie aangeschaft?
Ik zie bij Powerplustools eentje staan:
[afbeelding]
Prijs valt me zwaar mee (40 euro excl. verzenden), maar als die bij voorbaat al niet past is het zonde om de verzendkosten weg te gooien B|

die van powerplus past met spatbord, wel voorzichtig. heb de bout van de spacer wel ingekort, anders blijft ie achter remleiding haken
 
ob6d ga je andere nokkenassen plaatsen?

meer vermogen? maar onderin moet je inleveren kwa vermogen ofniet?

kwanta kosta :Y
 
Laatst bewerkt:
Oud plaatje, stond nog op de PC.

Ben je van plan om de verspanningstandwielen eruit te halen? Het blok gaat een bak herrie maken en naar mijn idee is het nut twijfelachtig.

Nee, setje nokkenassen gescoord van die vogel op SZ. Maar daar moeten die tandwielen weer opgeperst worden. Dus ik heb een paar oude cams gescoord op de sloop. Een maat van mij heeft die assen er ff uit gedrukt, hoef ik die niet mee te sturen. En mijn blok kan compleet blijven, mocht er iets mis gaan...

Die verspanningsdingen wil ik er weer op hebben als het even kan. Als ik een duc wil dan koop ik er wel een _O-

Denk dat het verschil met die dingen er uit, misschien meetbaar, maar niet merkbaar is?

Anyways, ik ga die tandwielen op de post doen...

Denk dat ik in de loop van de zomer dat MicroSquirt project wel af heb. Ze zouden nog ff voor me in de code duiken, want hij vonkt nog niet. En dan ga ik daarna eens ff een blokkie verbouwen. Niet omdat het nodig is, maar gewoon omdat ik daar zin in heb. *O*

En dan heb ik de SP ook wel gezien van A tot Z, dus dan moet ie maar weer in elkaar denk ik. _O-
 
ob6d ga je andere nokkenassen plaatsen?

meer vermogen? maar onderin moet je inleveren kwa vermogen ofniet?

kwanta kosta :Y

Geen idee, dat kan ik nu nog niet overzien. En ik wil het ook helemaal niet weten, dan ga ik aan mijn geestelijke gesteldheid twijfelen.

Dus.
 
die van powerplus past met spatbord, wel voorzichtig. heb de bout van de spacer wel ingekort, anders blijft ie achter remleiding haken
Toppie, dat komt wel in orde dan! Een stukje van die bout afzagen doe ik ook wel met liefde :)
Zenks!
 
Foto-D68TUZ8F-G.jpg

Vanmorgen op zandvoort
iemand van hier :?
 
[afbeelding]
Vanmorgen op zandvoort
iemand van hier :?

ja! dat is bobbylon uit het haarlem forum :)

ik heb twee heerlijke sessie gereden
eerste ging harder want kon tegen de pitmuur starten en de vorrijder hield van doorrijden;)
na een stturfoutje in vodavone was ik ze wel even kwijt :)

tweede seesie ging wat minder snel maar wel lekker relaxt gereden.

moet wel wat aan de bochtentechniek doen, want die snelheid daarin mag wel omhoog ;)

een fotootje .

[afbeelding]
 
Als je wiel slipt is hij de grip kwijt en dus de weerstand kwijt.

Als jij net te hard remt achter en hij slipt dan zal je er inderdaad niet veel vetraging gemerkt hebben.

Dat je fiets helemaal recht bleef en jij eigenlijk helemaal niets merkte was dan een beetje toeval en het feit dat het gewicht naar de voorkant van de motor wil. Het achterwiel wordt dus als het ware gesleept en daardoor wat makkelijker in een rechte lijn gehouden. Mits je natuurlijk wel in een rechte lijn start. Tevens wordt door de gewichtsverplaatsing het achterwiel als het ware meer naar boven getrokken dan naar beneden = weinig druk = weinig grip.

Dus ja het lijkt mij normaal in de situatie die jij had. Als je zijwaards gaat slippen zal je wat meer reactie gaan krijgen })
 
zo net ff gereden , pak past al iets beter :P hopenlijk is alle misere gauw achter de rug dan kan ik wat meer genieten van het rijden.
 
Hehe, eindelijk weekend, was even vergeten vrij te vragen voor vandaag :( ( ikke sukkel )
Als troost vanmorgen de SP maar gepakt, ha, wat maakt dat de dag weer goed :]
Lekker rustig op de weg, dus lekker doorknallen.

Had niemand interesse in de ruil? Carbon hugger tegen een rooie?
 
vandaag ook weer gereden. SP is wel verbeterd door die schijven,remmen en pomp. remt eindelijk een beetje zoals het moet. ik zal morgen eens wat plaatjes schieten. Was vandaag nog een leuke SP2 met bijzonder accessoire tegen gekomen. een heus bouwwerk op de achterkant, wat diende als rekje.

Hoop Sp rijders moesten 2 keer kijken voor ze zagen dat ik ook op een SP zat :-P

De eerste raszeikerds hebben zich ook al gemeldt. van die lui die met een oud barrel naar je toe komen en dan direct ff melden dat de orginele moer van mijn kroonplaat lelijk is.... wat moet je daar nu mee. Van alles wat vervangen is wordt ff gemeldt dat die nog orgineel is.
 
Laatst bewerkt:
vandaag ook weer gereden. SP is wel verbeterd door die schijven,remmen en pomp. remt eindelijk een beetje zoals het moet. ik zal morgen eens wat plaatjes schieten. Was vandaag nog een leuke SP2 met bijzonder accessoire tegen gekomen. een heus bouwwerk op de achterkant, wat diende als rekje.

Hoop Sp rijders moesten 2 keer kijken voor ze zagen dat ik ook op een SP zat :-P

De eerste raszeikerds hebben zich ook al gemeldt. van die lui die met een oud barrel naar je toe komen en dan direct ff melden dat de orginele moer van mijn kroonplaat lelijk is.... wat moet je daar nu mee. Van alles wat vervangen is wordt ff gemeldt dat die nog orgineel is.

Nou ja, je moet je kennis niet onder stoelen of banken steken natuurlijk... _O-

Mooi dat ie het weer doet Miehoe *O*

En laat ze maar lullen, who cares, zal wel afgunst zijn moet je maar rekenen. ;)
 
Laatst bewerkt:
Vanavond alle vloeistoffen vernieuwd en nieuwe blokken voor.
Ketting gespannen.
Van de week nog even de nieuwe sloffen erop en ikke iz klaar voor de meeting!
 
Laatst bewerkt:
idd de kleuren spraken mij ook wel aan daar het redelijk fel parelmoer wit is maar hij heeft hier en daar wat foutjes in bestikkering beetje snel willen doen geloof ik ,ook de uitlaten zijn van een suzuki lichte verkrachting dus ;-) maar ze gaan er op maat maken voor mij in gp stijl korte carbon dempers

hahah laatst de foto van jou sp gevonden op google en ook gepost hier op MF omdat ik die kleuren combi erg mooi vind.
ook die kuip wel speciaal die wil ik live wel eens zien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan