Vught...

SnowFreak

MF veteraan
17 aug 2003
5.814
0
's Hertogenbosch
Ik heb gemerkt dat er nogal wat MF'ers zijn in Den Bosch en omgeving, meer dan ik zie rijden. Ik heb er nog maar weinig gespot zoals dat hier in MF taal heet.

Het topic wordt nu steeds vaker bezocht en door steeds meer verschillende personen hier uit de omgeving. De kop is eraf, afgelopen zondag 28ste mrt geloof ik dat het was hebben we het eerste ritje gemaakt. Uit de reacties af te leiden, zeker ook die van mezelf, was deze rit zeer geslaagd. :] Mooi weer hielp enorm mee.
Dit zal zeker worden herhaald. Iedereen uit de omgeving van Den Bosch kan zelf natuurlijk het initiatief nemen om een rit af te spreken en daarvoor dit topic te gebruiken. Doe dit dan ook. I'm in... :] Als ik kan uiteraard })

 
Laatst bewerkt:
Berlicum naar Heeswijk-Dinther en tussen Schijndel en St Oedenrode (Vlagheide) heb je wel eens van die leuke B-weggetjes, lekker achteraf. Komt af en toe geen ziel en je kan er het gas flink open trekken (toch geen flitspaal).
 
Berlicum naar Heeswijk-Dinther en tussen Schijndel en St Oedenrode (Vlagheide) heb je wel eens van die leuke B-weggetjes, lekker achteraf. Komt af en toe geen ziel en je kan er het gas flink open trekken (toch geen flitspaal).

Misschien moeten we dan maar eens afspreken en kan je mij die route eens laten zien. :]
 
Het is wel niet helemaal in de buurt maar toch, tussen Boxtel, Best en Liempde kun je heel behoorlijk rijden.
 
snowfreak ik woon ook in den bosch
en weet binnen een straal van 10 km toch aardig wat leuke weggetjes waar je toch ook aardig het gas open kan trekken
dus als je een keer zin hebt geef maar een gil *D
 
snowfreak ik woon ook in den bosch
en weet binnen een straal van 10 km toch aardig wat leuke weggetjes waar je toch ook aardig het gas open kan trekken
dus als je een keer zin hebt geef maar een gil *D

Nou welke dag spreken we af? Ik ben daar wel voor in :] als ik je bij kan houden })
 
ik woon in Vught :)

Maar welke zeldzame linker bocht bedoel je? En richting de maas kun je ook leuk rijden. Verder ook richting waalwijk :) Eigenlijk kun je overal lekker touren :)
 
honda VFR dus niet zo´n als te snelle :P

Aah kijk een Honda net als ik. He als het zondag lekker weer is heb ik ook wel zin te gaan rijden. FouteBloes zag dat ook wel zitten. Eerst maar eens afwachten hoe het weer zal zijn. Dan kunnen we dan kijken waar we gaan Blèèrruuhh :]

ik woon in Vught :)

Maar welke zeldzame linker bocht bedoel je? En richting de maas kun je ook leuk rijden. Verder ook richting waalwijk :) Eigenlijk kun je overal lekker touren :)

Ik had het over een linkerbocht die je vind in de op en afritten. Zeldzaam is het zeker niet, ze zijn er alleen niet veel. Je moet het een beetje spannend maken hier he *D
 
ja dat was het vandaag. Maar wel een stukje gereden vandaag. Richting Hedel, Ammerzoden, Alem, Lith weet ik het allemaal.

Wel alleen maar regen onderweg, en lekkere windstoten. Was wel jammer, maar ja, wat doe je eraan :P
 
ja dat was het vandaag. Maar wel een stukje gereden vandaag. Richting Hedel, Ammerzoden, Alem, Lith weet ik het allemaal.

Wel alleen maar regen onderweg, en lekkere windstoten. Was wel jammer, maar ja, wat doe je eraan :P

OOh als ik nu moet rijden,rij ik ook gewoon alleen de fun is minder met wind. Met slecht weer rijden heet op zijn tijd ook wel wat hoor, maar geef mij maar zon op mijn potje. :]
 
ik woon ook in vught,en als jullie gaan rijden dan hou ik me van harte aanbevolen om met een groepje te touren .

PS(het is KUT weer) ;(
 
ik woon ook in vught,en als jullie gaan rijden dan hou ik me van harte aanbevolen om met een groepje te touren .

PS(het is KUT weer) ;(
blijkt toch maar dat er nog wel verschillende mf-ers in en rond den bosch wonen
moeten we toch maar een keer afspreken als het wat beter weer wordt
 
blijkt toch maar dat er nog wel verschillende mf-ers in en rond den bosch wonen
moeten we toch maar een keer afspreken als het wat beter weer wordt


:^
Ik had dat vermoeden dus ook vandaar dat ik die topic heb geopend. Misschien de begin tekst een beetje aanpassen. Ik zal eens kijken. Een keer meeten als het zonneke schijnt is zeker een goed plan.
 
Laatst bewerkt:
:^
Ik had dat vermoeden dus ook vandaar dat ik die topic heb geopend. Misschien de begin tekst een beetje aanpassen. Ik zal eens kijken. Een keer meeten als het zonneke schijnt is zeker een goed plan.
en dan bv bij de mac drive rosmalen of zo
maar ik vind het een iig een goed idee
 
anders ik wel
keek vanochtend uit het raam lekker zon
even later harde windvlagen ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan