Waar Frans motorblad "StreetMonsters" te koop?

crazybiker46

MF veteraan
18 jul 2005
2.346
1
Sneek
Aangezien het Engelse streetfighterblad "Streetfighters" niet meer bestaat en ik op zoek ben naar een ander mooi blad zag ik het Franse blad "StreetMonsters". Ik heb op deze site gezocht hoe ik een abonnement kan nemen maar A ik spreek/lees geen Frans en B ik zag dmv de vertaling ook niets hierover op de site staan. Zijn er kiosken/tijdschriften online verkoopsites die misschien dit blad verkopen?
 
Ik weet dat bij ons in Huizen bijv. de Primera een heleboel van dit soort bladen heeft... ook de vaak door mij gelezen streetperformance in het engels vanuit japan.

Wellicht eens bij de plaatselijke primera/bruna proberen?
 
Ben na het werk even langs de plaatselijke Bruna, Primera en een soort van Primera geweest om te vragen of ze dit blad konden bestellen maar helaas pindakaas. Wat 1 wel kon bestellen was het Britse blad Streetfighters bestellen maar toen heb ik deze meneer verteld dat zij ermee opgehouden zijn. Wil ook wel een abonnement op dit Franse blad alleen ik kan op de site www.streetmonsters.net niet iets vinden waar ik iets kan bestellen behalve de bladen die ze vanaf 2007 hebben uitgegeven en ze voor 3 euro kan bestellen. Dit zijn waarschijnlijk digitale.
 
Ben na het werk even langs de plaatselijke Bruna, Primera en een soort van Primera geweest om te vragen of ze dit blad konden bestellen maar helaas pindakaas. Wat 1 wel kon bestellen was het Britse blad Streetfighters bestellen maar toen heb ik deze meneer verteld dat zij ermee opgehouden zijn. Wil ook wel een abonnement op dit Franse blad alleen ik kan op de site www.streetmonsters.net niet iets vinden waar ik iets kan bestellen behalve de bladen die ze vanaf 2007 hebben uitgegeven en ze voor 3 euro kan bestellen. Dit zijn waarschijnlijk digitale.
Buitenlands abonnement moet mogelijk zijn, heb ik ook van Motorrad.
Vraag eens aan iemand die frans kan om even op die site te kijken.
 
Ik keek net even op de site. Een mailtje naar "redaction" moet goed zijn, wel in het frans natuurlijk. O-)
 
Kun je me dan ff helpen svp (das Frans voor alstublieft :+ ) als je Frans kunt schrijven en spreken natuurlijk.
Helaas: voor frans had ik altijd een 3 op school. Ik werd gedwongen een "B" pakket te nemen. :X
Voor duits had ik trouwens een 2, maar dat heb ik me later zelf aangeleerd. Iets dat me met frans nooit gelukt is. ;(
 
Helaas: voor frans had ik altijd een 3 op school. Ik werd gedwongen een "B" pakket te nemen. :X
Voor duits had ik trouwens een 2, maar dat heb ik me later zelf aangeleerd. Iets dat me met frans nooit gelukt is. ;(

Duits en Engels waren mijn topvakken. Heb een talen knobbel. Maar ik neem aan dat die gasten ook wel Engels spreken/schrijven/lezen. Ze krijgen ook wel eens internationale fighters waaronder die mooie Kawa van Ron.
 
Duits en Engels waren mijn topvakken. Heb een talen knobbel. Maar ik neem aan dat die gasten ook wel Engels spreken/schrijven/lezen. Ze krijgen ook wel eens internationale fighters waaronder die mooie Kawa van Ron.
Waag er eens een mailtje aan in het engels..
 
Ik heb vandaag mail terug gekregen van Yanik die bij het blad werkt. Of eerlijk gezegd werkte. StreetMonsters bestaat niet meer sinds vorig jaar sinds de oprichter en editor tijdens een Monster race (is in Frankrijk een race klasse met streetfighters) is verongelukt. Daarom kun je dus ook niet meer via de site een abonnement nemen. Je kunt nog wel via de shop de oude edities kopen. Nou dan maar verder kijken naar een ander Streetfighter blad.
 
japans blad iets voor je ???
カスタムピープル

Waar kan ik dat kopen hier in Nederland?

En ik heb via die gast van StreetMonsters een nieuwe link gekregen van een nieuw Fins streetfighters magazine. Dit is wel een online magazine dus geen papieren. Omdat het deze maand voor het eerst uitkomt is de 1ste gratis en daar staan leuke dingen in waaronder een project om van een KTM RC8 een drifter te maken. Dit blad bestaat al een tijdje maar er zijn nu 2 Engelse gasten bij gekomen waaronder de editor van het Engelse Streetfighters Magazine. Dus deze virtuele magazine is in het Engels en voor 10 euro heb je 4 maanden een abonnement.

Linkje Home

Veel leesplezier. Ik zag dat het Duitse Streetfighters Magazine nog wel bestond en kost voor een heel jaar 65 euro (buitenlandse abonnees, Duitse 45 euro) en als cadeau kun je kiezen uit een sporttas of een mooi t-shirt van het merk Icon (4 kleuren met elk een andere print).
 
Terug
Bovenaan Onderaan