• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Waar is die post dan?

• Onderwerp starter Onderwerp starter gVg
  • Startdatum Startdatum

gVg

MF'er
Lid geworden
21 okt 2003
Waarderingsscore
0
Als ik bij de Aankondigingen in het hoofdmenu kijk, dan staat daar heel vaak een laatste post, die ik niet kan vinden in het sub-menu. Ik heb het alleen in dit submenu.

full

in het submenu zie ik dit

full

Hmmm... Das apart... Ik vermoed dat daar een topic gestaan heeft wat door één van de mods verplaatst is naar een ander forum. Blijkbaar wordt de tijd van de laatste post op de frontpage dan niet bijgewerkt.

ja.. ehmm.. dit keer is het mijn schuld :o

Iemand had een heeeeeel oud topic over een update van de vorige software omhoog gekicked. Om nou allerlei lastige vragen te voorkomen van mensen die niet naar de datum kijken heb ik hem weer omlaag geschopt :)
Echter blijft dan wel de tijd van de laatste post staan, en die was idd om 21:30.

Overigens, zo vaak is dat toch niet?

Ook als er topics verplaatst worden heb je dat.

Maar ik heb het alleen maar in dit subforum. (Het is me hier althans al minstens 20 keer opgevallen en verder nog nergens.)

Maar ik heb het alleen maar in dit subforum. (Het is me hier althans al minstens 20 keer opgevallen en verder nog nergens.)

Dat kan dan ook wel weer kloppen. Aankondigen is een forum dat nauwelijks gebruikt wordt, alleen maar voor aankondigingen mbt het forum zelf. Omdat er dus weinig gepost wordt blijft die tijd van de laatste post dus lang staan en is er meer kans dat het iemand opvalt :)

Wel handig dat ik weet wat het is, hoef ik niet op zoek naar een oplossing omdat mijn IE weer eens brak is.

ja.. ehmm.. dit keer is het mijn schuld :o

.......
Echter blijft dan wel de tijd van de laatste post staan, en die was idd om 21:30.

Maar zo'n persoonlijk bericht is toch erg handig })

:^

Bekende bug. Ik geef het toe, geen zin om te fixen. :)
Doe je al die bugs zelf fixen??? Dat betekent dat je behoorlijk diep gaat, niet? :} :}

AT is toch kant en klaar software? Oke, oke, 't wordt niet meer ondersteund door de makers. Da's eigenlijk jammer want ik vind het nog immer de mooiste PhorumSW

Nou de modjes er toch zijn, wie past even die topictitel aan:

[topic=52537]!!Winst voor Jurgen!![/topic]

Doe je al die bugs zelf fixen??? Dat betekent dat je behoorlijk diep gaat, niet? :} :}

AT is toch kant en klaar software? Oke, oke, 't wordt niet meer ondersteund door de makers. Da's eigenlijk jammer want ik vind het nog immer de mooiste PhorumSW
Nou, AT is idd een product dat destijds is gekocht, maar de versie die MF draait is inmiddels over de loop der maanden volledig door mij verbouwd. D'r is iig niet veel meer van over van het originele product ;)

Nou, AT is idd een product dat destijds is gekocht, maar de versie die MF draait is inmiddels over de loop der maanden volledig door mij verbouwd. D'r is iig niet veel meer van over van het originele product ;)

En of het beter is geworden :? :X

:+

je kent m'n standpunt ondertussen

Terug
Bovenaan Onderaan