Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hmmm... Das apart... Ik vermoed dat daar een topic gestaan heeft wat door één van de mods verplaatst is naar een ander forum. Blijkbaar wordt de tijd van de laatste post op de frontpage dan niet bijgewerkt.

Nee hoor, bij alle subfora.Maar ik heb het alleen maar in dit subforum.
Maar ik heb het alleen maar in dit subforum. (Het is me hier althans al minstens 20 keer opgevallen en verder nog nergens.)

ja.. ehmm.. dit keer is het mijn schuld![]()
.......
Echter blijft dan wel de tijd van de laatste post staan, en die was idd om 21:30.

Doe je al die bugs zelf fixen??? Dat betekent dat je behoorlijk diep gaat, niet?![]()
Bekende bug. Ik geef het toe, geen zin om te fixen.![]()
Yep! Bananeman goes all the way!Doe je al die bugs zelf fixen??? Dat betekent dat je behoorlijk diep gaat, niet?![]()
![]()

![]()
Bekende bug. Ik geef het toe, geen zin om te fixen.![]()

IkNou de modjes er toch zijn, wie past even die topictitel aan:
[topic=52537]!!Winst voor Jurgen!![/topic]
Maar daar kan je de volgende keert beter ff een mailtje over sturen 
Nou de modjes er toch zijn, wie past even die topictitel aan:
[topic=52537]!!Winst voor Jurgen!![/topic]

IkMaar daar kan je de volgende keert beter ff een mailtje over sturen
![]()
Dit is ook wel makkelijk 
Nou, AT is idd een product dat destijds is gekocht, maar de versie die MF draait is inmiddels over de loop der maanden volledig door mij verbouwd. D'r is iig niet veel meer van over van het originele productDoe je al die bugs zelf fixen??? Dat betekent dat je behoorlijk diep gaat, niet?![]()
![]()
AT is toch kant en klaar software? Oke, oke, 't wordt niet meer ondersteund door de makers. Da's eigenlijk jammer want ik vind het nog immer de mooiste PhorumSW

Nou, AT is idd een product dat destijds is gekocht, maar de versie die MF draait is inmiddels over de loop der maanden volledig door mij verbouwd. D'r is iig niet veel meer van over van het originele product![]()