Waar komt deze kenteken vandaan????

23 apr 2003
115
0
Hoogeveen
Hallo allemaal,

Effe een quizzzzzz....
Waar komt dit kenteken vandaan?????
Zie attachment

edit imgatt

full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Uit een land met minder erge zeikregels mbt kentekenplaten als Nederland. Voor Frankrijk istie te groot want daar hebben ze helemaal geile plaatjes.
 
Ik vermoed een oostblokland...hoewel de sterretjes waarschijnlijk willen zeggend at het een land binnen de Europese Unie is :?
 
Kleine kentekentjes zijn Frans... Echter witte kleine kentekentjes niet.. Vandaar dat ik voor Monaco ben gegaan.
 
Geinig, jullie geven hem het antwoord waarmee hij een Honda CBR600RR kan winnen bij de NVVM.

Maar wees niet bevreest, ik heb het goede antwoord hier nog niet gezien heb, dus ik ga er vanuit dat ik binnenkort op een mooi rooie cbr600rr rondcross (leuk pekelfietsje)
 
Geinig, jullie geven hem het antwoord waarmee hij een Honda CBR600RR kan winnen bij de NVVM.

Maar wees niet bevreest, ik heb het goede antwoord hier nog niet gezien heb, dus ik ga er vanuit dat ik binnenkort op een mooi rooie cbr600rr rondcross (leuk pekelfietsje)

Beter lezen. Je kan banden winnen & kaarten voor de TT. Wanneer je dus die kaarten voor de TT wint maak je weer kans om de zoveelste bezoeker te zijn. Die krijgt op zijn beurt weer een CBR600RR overhandigd door een zekere Rossi.
 
Spider heeft gelijk.
Een nederlander kan het niet zijn,want wij hebben geen Q in ons kenteken. })
Ik denk dat het kenteken uit Polen komt. 8-)
Polen is lid van de EU.
En volgens mij klopt ook de cijfer/letter comb. O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan