Waar koop jij je circuitbanden??

Skippy79

MF veteraan
30 dec 2007
2.310
0
Belgie
Ik ben op zoek naar een paar sets banden. en wou weten wie waar zijn banden koopt en aan hoeveel? koop je meerdere sets met een grotere korting? bestel je ze uit buitenland? of gewoon bij je lokale bandenboer.

laat weten welke merk, maat, prijs, waar je ze koopt en of je meerdere sets koopt of niet.

Heb zelf zitten kijken om in spanje te kopen maar voor 5 a 10 per set vind ik het niet echt de moeite.
 
Ik ben op zoek naar een paar sets banden. en wou weten wie waar zijn banden koopt en aan hoeveel? koop je meerdere sets met een grotere korting? bestel je ze uit buitenland? of gewoon bij je lokale bandenboer.

laat weten welke merk, maat, prijs, waar je ze koopt en of je meerdere sets koopt of niet.

Heb zelf zitten kijken om in spanje te kopen maar voor 5 a 10 per set vind ik het niet echt de moeite.

Bij iemand die ervoor gebanned wordt wegens bandenhandel :+ 230 voor een setje SC2's 180ers. Hij heeft nog wel wat liggen. Kijk maar ff in t JM topic ;)
 
wou iets meer duidelijkheid, want die topic gaat over alles en nog wat ivm banden.

wou directe verkoop adressen en prijzen, niet over de kwaliteit van de nieuwste BT023's en hoeveel rondjes je ermee kan rijden. :)
Ah oke vandaar.
Maar daar vind je ook iemand die verdomd goedkope bandjes heeft en die je dus dan even moet mailen i.v.m. een verbod van handel hier op MF :)
 
ik moet een speciale maat slick van dunlop hebben voor mijn 250cc GP machiene, dus haal ik ze in engeland. maar ze hebben alle maten.
verzending is 35 pond voor 2 sets banden.
de prijzen zijn zeer scherp en de pond is maar 10% duurder als de euro, ik vind t zeker de moeite waard. en d.o.t. max 9 maanden oud.

http://www.racinglines.co.uk/html/dunlop.html

http://www.racinglines.co.uk/html/tyres.html

bedankt voor deze link :} , eindelijk de bandjes voor m'n 125cc gevonden die ik zo lang zocht *D
 
bedankt voor deze link :} , eindelijk de bandjes voor m'n 125cc gevonden die ik zo lang zocht *D

welke compound rij je?
ik ga volgende week mijn TZ125 ophalen, en heb nog geen info over compound en tandwiel verhoudingen.
 
welke compound rij je?
ik ga volgende week mijn TZ125 ophalen, en heb nog geen info over compound en tandwiel verhoudingen.

Soft/medium voor en medium/hard achter voor een Aprilia RS125 (dunlop GP D209)
TWV weet ik zo uit me hoofd niet :+
 
Wij (het hele endurance team) kopen onze banden steeds in een grote partij
gezamelijk aan , meestal samen met nog enkele andere coureurs zodat het
aantal de moeite is om scherpe prijzen te kunnen afdwingen.
Indien interesse laat je maar iets weten per mail prijzen wil ik liever niet op het forum
vermelden want anders komt het toch als handel over.

grtz thyboracing
 
Terug
Bovenaan Onderaan