Waar MF stikker plakken?

kronkel

MF veteraan
13 mei 2002
1.312
1
Mijn kentekenplaat heeft een eurostikker links zitten,
de eerste 2 letters staan precies in het midden,
tussen de stikker en de rechter zijkant.
plak ik daar nou een stikker in de rechter hoek,
zit die stikker bijna tegen de rechter letter aan.
gaat dus niet werken '(
 
Je zegt het zelf: soms is de waarheid alleen maar pijnlijk.

Kun je de randjes van de sticker niet wat bijschaven?
 
Gewoon over die NL sticker plakken.

Mensen die er niet op letten zien wat ze willen zien... als een juut ernaar kijkt verwacht hij NL en zal dan ook ipv MF NL zien.
 
Mijn kentekenplaat heeft een eurostikker links zitten,
de eerste 2 letters staan precies in het midden,
tussen de stikker en de rechter zijkant.
plak ik daar nou een stikker in de rechter hoek,
zit die stikker bijna tegen de rechter letter aan.
gaat dus niet werken '(
je heb zeker een Honda of niet :? die kenteken platen zijn uit het midden geperst en moet je een klein stukkie van de sticker afknippen :)
 
gewoon 'per ongeluk' over 1 van de cijfertjes van je nummerplaat plakken. Krijg je ook geen boetes meer thuisgestuurd :+
 
Ik had hetzelfde probleem, gewoon de M-F sticker wat smaller maken en in de rechter bovenhoek plakken, het is niet anders '(
 
Bij mij past ie netjes aan de rechter kant, het rechter boven hoekje netjes rond afgeknipt. Kenteken plaat uit het midden??? dat heb ik NOG nooit gezien.
 
kijk maar goed naar de bovenste 2 letters staan niet in het midden :)
full
 
Ik werd gisteren aangehouden en moest van onze "vrienden" m'n sticker verwijderen :(
Daarnaast zou ik ook nog een boete krijgen maar die is me bespaard gebleven wegens goed gedrag ;)
Wel ERG rustig weggereden, was al bang dat ik ook nog een dB meting aan me broek zou krijgen......

Goed dat ik nog wat stickers op reserve heb...
 
Mmm... ik moet ook weer aan een nieuwe voor op de Gixxer. Kijken of ik er nog ergens een kan scoren :)
 
Mijn kentekenplaat heeft een eurostikker links zitten,
de eerste 2 letters staan precies in het midden,
tussen de stikker en de rechter zijkant.
plak ik daar nou een stikker in de rechter hoek,
zit die stikker bijna tegen de rechter letter aan.
gaat dus niet werken '(

Heb ik hetzelfde: geeft inderdaad asymetrie: de MF sticker zit bijna tegen de rechter letterrand aan, maar alternatief is zonder sticker door het leven te gaan... :( Gewoon maar plakken dus, of anders nieuw nummerbord bestellen met bovenste letters precies in het midden, dan moet je de oude wel als vermist opgeven en krijg je een kenteken met een 1-tje erop.
 
Op donderdag 19 juni 2003 17:59 schreef MaRRioBlade het volgende:
kijk maar goed naar de bovenste 2 letters staan niet in het midden :) (Afbeelding)
En als je je kentekenplaat nou eens kwijtraakt O-) ? Dan moeten ze een nieuwe stampen, kun je meteen vragen of ze het nu wel symmetrisch doen of naar een andere kentekenboer gaan.
Of je krijgt er zo'n klein 2-tje naast de M bij en dan wordt het vanzelf (zo goed als) symmetrisch.

Toch vreemd dat de letters niet midden op de plaat staan, zijn daar geen uniforme richtlijnen voor? Bij mij is het perfect symmetrisch, zelfs de bevestigingsboutjes staan precies midden in de "cirkels" op de stickers.
 
en krijg je een kenteken met een 1-tje erop.

Dat doen ze dus niet meer volgens mij i.v.m. problemen voor automatische computers die de kentekens moesten lezen maar die het 1-tje niet snapten ofzo...

Collega van mij heeft er een 2-tje opzitten. Weet iemand wat dat is?
 
Volgens mij ben jij de eerste die dat heeft moeten doen. Wat was hun motivatie?

Iets in de trend van "de kentekenplaat moet vrij zijn van "foreign objects" en ten alle tijden leesbaar blah blah" (taalverloedering)

Het was notabene een MOTORAGENT die me staande hield !!!
Ik moest hem volgen vanaf de autobahn een P-plaats op (tegen het verkeer in ! dus we reden de P-plaats vanaf de oprit autobahn in) waar al een algemene verkeerscontrole gaande was.
Hij "droeg me over" aan twee normale agenten die hij al rijdende toeschreeuwde: "moet je mijn kentekenplaat eens bekijken en kijk dan eens naar de zijne !!" (alsof onze Sherlock zojuist een complexe moordzaak had opgelost ofzow)
De agenten reageerden nogal laconiek "ohw... ik zie het.... er zit een stickertje extra op...." (en daarbij kijkende als.. en ? "so what ?! waar ben je nou helemaal mee bezig man....)
Toen de zeik-agent richting andere collega's liep keken beide agenten elkaar aan en zeiden dat ik kon ik doorrijden zonder boete omdat ik zo goed had meegewerkt... O-) (ik was bang voor een dB meting ;) eehhh.. maar de sticker was er toen al af duzzz..

Wat in godsnaam bezielde die motoragent ???? jaloezie ??? (IK moet m'n eigen benzine en de zijne betalen :( echt zielig zo'n stakker die op z'n strepen gaat staan en meent ons het leven zuur te moeten maken op kosten van ONZE eigen belastingcenten... de h*fter :(
Ik eis dat 'ie zich voortaan nuttig maakt in het verkeer en i.p.v. mij de motorbedreigende randdebielen van de weg haalt !
 
Mijn kentekenplaat heeft een eurostikker links zitten,
de eerste 2 letters staan precies in het midden,
tussen de stikker en de rechter zijkant.
plak ik daar nou een stikker in de rechter hoek,
zit die stikker bijna tegen de rechter letter aan.
gaat dus niet werken '(

Dit heb ik ook. Heb sticker ook weer eraf gehaald. Zag echt niet uit en heb geen zin om staande te worden gehouden. Mijn schroefje van de nummerplaat zat er ook nog eens midden in, ook al niet zo geweldig wat betreft uiterlijk.
 
Dat doen ze dus niet meer volgens mij i.v.m. problemen voor automatische computers die de kentekens moesten lezen maar die het 1-tje niet snapten ofzo...

Collega van mij heeft er een 2-tje opzitten. Weet iemand wat dat is?
Hetzelfde als het 1-tje. Eerste nieuwe plat komt een 1 op, 2e nieuwe plaat komt een 2 op etc. Die van hem is er dus al 2 keer afgevallen/gejat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan