Waar racebanden kopen??

Nijenhuis

MF'er
23 aug 2009
176
0
Hallo allemaal,

Heeft iemand nog goede adressen om racebanden aan te schaffen?
Ik ken alleen Race-shop en Dietrich, maar misschien zijn er meer die Pirelli en/of Dunlop verkopen.

Bij voorbaat dank voor de reacties.
 
kijk eens op de shop van motorsportlifestyle.nl die hadden na mijn idee ook altijd een strakke prijs in de webshop. maar dietrich kan natuurlijk ook altijd.

succes,
groetn
 
Brummen staat op zijn site

A ja, had ik eerst uit moeten zoeken natuurlijk :? .

Ik ben wel eens bij sabra in geldermalsen geweest, had toen ook heel redelijke prijzen.
Pas geleden nog een bandje gehaald bij www.motorbanden-quickservice.nl , of die ook verzend weet ik niet.
 
In brummen zit racechop .nl die hanteren de zelfde prijzen als motorsport lifestyle en ze kunnen de bantjes er ook voor je opleggen
 
@RogerR6: racechop .nl??????????????????

Google kent het niet. Als je Race-Shop bedoelt, die zitten niet in Brummen en die ken ik al. Kun je misschien uitleggen wie je bedoelt. Dank je!
 
@RogerR6: racechop .nl??????????????????

Google kent het niet. Als je Race-Shop bedoelt, die zitten niet in Brummen en die ken ik al. Kun je misschien uitleggen wie je bedoelt. Dank je!


Sorry ik dacht echt dat ze in brummen zaten ,of ze hebben daar gezeten :? Maar ze zitten dus in rhenen ,stuur ze een mailtje en dan moet het zeker goed komen. Mocht je een adres hebben waar ze niet hun eigen banden erom leggen voor bv 10 euro probeer dan echt mynet moto daar halen echt veel mensen hun banden vandaan.veel suc6
 
Ik heb zelf een bandenapparaat dus monteren en balanceren is geen probleem.
Race shop en Dietrich ken ik al, maar het kan goedkoper..............
 
Kijk aan .mocht je ze nog goedkoper vinden dan hou ik me aanbevolen. :+ .Ik gebruik niet zoveel setjes per jaar maar alle winst is meegenomen *O*
 
@thybo: dank je voor je aanbod, maar ik zoek alleen slicks in 120/190 of 120/200.

Bedankt voor alle reacties. Toch weer wat nieuwe adresjes geleerd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan