Waar te koop: kleine tailpack/tailbag

Jess

MF'er
28 okt 2004
41
0
Al een tijdje ben ik op zoek naar een kleine tailpack/tailbag die ik op het passagierszitje van m'n CBR600F (1996) kan bevestigen. Ik heb er laatst ook weer eentje zien rijden, maar kon zo snel het merk niet lezen |(

Rij nu met een tanktas dagelijks naar m'n werk, maar heb toch het idee dat ik zo langzamerhand wel wat beschadigingen krijg van het telkens maar vastplakken en loshalen van die magneten.

Wel zie ik op internet grotere tailpacks, maar die zijn te groot voor mijn dagelijkse lunchpakketje :P
 
Dan moet je eens even bij Oxford kijken, die hebben die tas die je bedoelt voor achterop je budieseat ;)

04spttailmain.jpg


En de foto komt van de volgende site: http://www.lockitt.com/Oxfordluggage2004.htm
 
MotoMarz: ik heb bij Louis gekeken, maar zie daar alleen maar tanktassen ...

Phr3ak: Oxford heb ik inderdaad gezien ja, maar die vind ik zo enorm groot. Ik hoef alleen maar m'n lunch, agenda, papieren etc mee te nemen :)
 
MotoMarz: ik heb bij Louis gekeken, maar zie daar alleen maar tanktassen ...

Phr3ak: Oxford heb ik inderdaad gezien ja, maar die vind ik zo enorm groot. Ik hoef alleen maar m'n lunch, agenda, papieren etc mee te nemen :)

Misschien is een tanktas met zuignappen iets voor jou. Wel een tanktas, maar geen beschadegingen. Ik heb er 1 van Givi, maar je hebt ze ook van Clover (ofzoiets)
Ik vind het ideaal, ook voor op vakantie. Suc6
 
Hein Gericke heeft hele kleine tanktassen! Groot genoeg voor je portemonee, telefoon, broodpakketje, sleutels en papieren!
 
Hein Gericke heeft hele kleine tanktassen! Groot genoeg voor je portemonee, telefoon, broodpakketje, sleutels en papieren!

Klopt als een bus ja, toevallig net 1'tje gekocht, zo'n handig driehoekje (wel met magneet(tjes), maar groot genoeg om papieren, portemonee, shag e.d. mee te nemen en bovenop een handig apart doorkijk stukje/vakje voor bijvoorbeeld je telefoon of een beknopte route beschrijving.
Kosten €15.80
a025.gif


Niet dezelfde maar iets in deze geest.

10024144.jpg



d020.gif
 
MotoMarz: ik heb bij Louis gekeken, maar zie daar alleen maar tanktassen ...

Phr3ak: Oxford heb ik inderdaad gezien ja, maar die vind ik zo enorm groot. Ik hoef alleen maar m'n lunch, agenda, papieren etc mee te nemen :)


Even als zoekterm: hecktasche invullen.

De Tanktassen die je dan vindt zijn ook te gebruiken als tailbag!

o.a. 10025340,10025337
 
Laatst bewerkt:
In de MOTOPORT catalogus staat ook een buddyseatbag, volgens mij zo'n 11
liter.

bagage_seatbag.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan