Waar zit de ECU

kevin1234

MF'er
17 aug 2011
95
0
Goede morgen !!

Een vraag, waar zit de ECU bij een Honda 1000 rr model 07. ? Zit die in de burt van het balhoofd. ? Ik heb totaal geen idee..!!

Alvast bedankt *D
 
Ja ik heb een 1000RR bj 2005 maar met kuipset van een 2006. Door deze mod ben ik erachter gekomen dat de ECU, van een '06-'07, op een andere plek zit dan bij mij. Hierdoor kon ik eigenlijk mijn ECU niet meer op de originele plek kwijt. Bij mij zit ie in de rechterkuip maar met wat aanpassingen heb ik hem ook weer op deze plek kunnen plaatsen. Anders had ik mijn kabelboom moeten aanpassen.

Naar mijn weten is er niet echt een WPHB voor een '06-'07. Ik ben hem nog nooit tegen gekomen.
 
Indodude ! je bent harstikke bedankt ! mij werd verteld dat die idd rechtsvoor in de kuipzat ! maar door jou reactie donderdag, ben ik gister avond meteen gaan zoeken onder de tank cover

zadel er af !
Tankcover gedemonmteerd en tataddaa daar lag de ECU !!

Dank u !
 
hoi,heb een vraag;weet iemand of SUZUKI GSF 600 Zk4 Bandit 600CC Naked bike 2004 -een met injectie of karburator is....ik ben op het punt een te kopen,moet nog gaan kijken,waar moet nog meer op letten..???.mercikes alvast..:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan