Waar zit jou gear indicator??

Ik heb een acumen gear indicator in gebouwd op mijn 2004 rsv mille R.
Alleen hij doet het niet |( Heb de volgende bedrading aangesloten:
Zwart(ground), op donkerblauwe draad achter in teller
Bruin(tacho), op achterste injector, geel groene draad
oranje(speedo), op grijs zwarte draad, rechts in mof bij rempedaal, is van snelheidssensor van achterwiel
Rood(ignition switch), op rode draad van contact, zit stekker links voor in de kuip
Groen(neutral light), op grijs zwarte draad links op het blok naast versnellings pedaal
Zover ik weet is het goed aangesloten. Weten jullie misschien waar het aan zou kunnen liggen. Als ik het contact aanzet zou mijn acumen moeten oplichten. Hij doet dan niks. Tips? :?
 
dus de kleuren voor de 2002 Mille zijn als volgt

Ground (Black)
Donker Blauw
In de Kabelboom

Tacho Puls (Yelllow)
Grijs/Paars
Achter de teller

Speedo Pulse (Green)
Grijs/Wit
Achter de teller

Neutral Light (Brown)
Bruin/Rose
Achter de teller

Power/Ign (Red)
Groen
Achter de teller

Hulde :}

Als iemand hetzelfde lijstje heeft voor een R1 model 02/03 dan kan die mij erg blij maken!
 
Als je je Elektrisch schema heb van je r1 moet je er in perecipe uit moeten komen.

Zo heb ik het ook gedaan omdat de beschrijving van mijn mille dus niet klopte.
Volgende maand ga ik er weer in in/opbouwen en dit is ook op een r1 van 2003. als het gelukt is zal ik de kleuren hier wel posten!!
 
Effe een vraagje ga morgen,als het weer het toelaat me gearindicator aansluiten en effe instellen.
Heb zoeen pluginkabel erbij dus dat gaat lukken.
Maar hoe hebben jullie je gearindicator bevestigt, erzit klitteband bij maar dat vind ik niet de mooiste manier persoonlijk.
Wie o wie heeft er tips

Gr w@llie
 
Van de week een Gear indicator van GPT gekocht en op een VFR750F gemonteerd. Ik moet zeggen dat ie me prima bevalt. Het jammere van deze indicator is dat ie geen neutraalstand heeft, maat dat is jammer, mar niet meer dan dat.
En over dat 'inleren': Dat was echt een fluitje van een cent.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan