Waarmee kuip repareren

JZ

MF veteraan
5 jul 2005
1.083
0
Barneveld
Ik heb nog een carbon/kevlar kuip liggen. En daar is op een paar plekjes de witte toplaag van af gebarsten.

Waar kun je dit het beste mee repareren???? Kan daar gewoon plamuur over en klaar. Of moet er iets op wat ook nog een beetje flexibel is.

Wie heeft er ervaring mee of tips en trics voor me.

:W
 
Ik heb nog een carbon/kevlar kuip liggen. En daar is op een paar plekjes de witte toplaag van af gebarsten.

Waar kun je dit het beste mee repareren???? Kan daar gewoon plamuur over en klaar. Of moet er iets op wat ook nog een beetje flexibel is.

Wie heeft er ervaring mee of tips en trics voor me.

:W

Gewoon plamuur. Je krijgt wel craquelé, maar het is maar een racekuip. Dus als je hem gewoon regelmatig neerlegt dan kun je dat meteen ook wegwerken :P

Als het gelcoat is dan kun je ook gelcoat repair gebruiken. (krijg je ook craquelé mee hoor)
 
Laatst bewerkt:
Dus als je hem gewoon regelmatig neerlegt dan kun je dat meteen ook wegwerken :P

Dank je voor de tip, maar eehh, vond dat ik me portie vallen wel weer gehad heb voorlopig... :+

Hoe is het trouwens met je pols, het mes er al in geweest???

:W
 
Wel glasvezel plamuur gebruiken

Nuttige toevoeging! Voor de grotere gaten inderdaad. Daarna afwerken met autoplamuur

Dank je voor de tip, maar eehh, vond dat ik me portie vallen wel weer gehad heb voorlopig... :+

Hoe is het trouwens met je pols, het mes er al in geweest???

:W

Ach, 1 klein valletje :P :+

Nog geen mes, pas in december. Tot die tijd moet ie het nog ff volhouden. En dan in maart weer gaaaaaaaaan!
 
Nuttige toevoeging! Voor de grotere gaten inderdaad. Daarna afwerken met autoplamuurAch, 1 klein valletje :P :+

Nog geen mes, pas in december. Tot die tijd moet ie het nog ff volhouden. En dan in maart weer gaaaaaaaaan!

Hahaha, we zullen wel zijwielen moeten monteren aan je brommer na een jaar niet rijden ;)
Maar zag bij hafeneger al een mooi optie voor half maart.

:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan