waarom 190 55

turtle power

MF veteraan
19 mei 2006
8.062
0
waarom word er veel met 190 55 geracet ipv 190 50 wat normaal is voor een band
wat is het voordeel en beter wat is het nadeel :?
 
maar buuk sommige voordelen geven niet het gewenste nadeel waardoor je nadelen vergeet te voordelen.

snap dat dan!!dat zeg ik al zo vaak
 
je stelt de vraag niet juist denk ik,welk nadeel geeft dat voordeel?

nu snappen ze het wel denk ik

voordelig topic trouwens
 
ok daar heb ik wat aan maar hoe zit het met acseleren merk je daar nog verschil mee of val dat mee
wat me ook opval is dat er veel met 180 word geracet is dat ook omdat hij wat makkelijker omleg of heb ik dat mis
 
ok daar heb ik wat aan maar hoe zit het met acseleren merk je daar nog verschil mee of val dat mee
wat me ook opval is dat er veel met 180 word geracet is dat ook omdat hij wat makkelijker omleg of heb ik dat mis
voor dat de 190/55 er was werd er vaak op 6 inch velg een 180/55 opgelegd voor sneller sturen/omleggen
nadeel is dat je op een 6 inch velg dan wel een minder hellings oppervlak hebt, daarom 190/55
180/55 zit op een 5.5 velg

vh acceleren merk je niets.
 
Laatst bewerkt:
ok zeer verhelderend en als ik het dus goed begrijp is een standaard velg van een zx9r uit 2002 een 6inch dus word het een 190 55 ipv 190 50 stuurd beter heb er nu een 18055 op stuurt ook niet verkeerd maar heb dus een minddere helingshoek
heb ik het goed zo
 
ok zeer verhelderend en als ik het dus goed begrijp is een standaard velg van een zx9r uit 2002 een 6inch dus word het een 190 55 ipv 190 50 stuurd beter heb er nu een 18055 op stuurt ook niet verkeerd maar heb dus een minddere helingshoek
heb ik het goed zo
klopt
 
ok ga ik toch een x 190 55 proberen kijken wat dat doet
nog een vraag welke bandendruk moet ik dan aan denken met sc2 190 55
heb nu 180 50 pilot race met voor 2.1 en achter 2.3 op straat
 
ben niet gek op dunflop sorry ik heb altyd michelin greden en wou nu ook eens pirreli of metzler proberen
heb een x met bridst en dunlop gereden maar vond ik niet lkkr rijden maar das persoonlijk denk ik
 
mischien toch weer een x proberen vroeger(voel me gelijk oud) was het echt dunflop was net zo iets als yokodrama
 
Terug
Bovenaan Onderaan