Waarom ik stop met mijn passie..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet je ik had vroeger ook wel eens van die geintjes ..heel kort want dan kreeg ik een gigantische peun voor mn kop van mn vader. En die schudde me wel weer wakker.

En shrink gaat je geen fuck helpen want die zegt op het eind ook je moet het toch echt zelf doen. Ik vind dat persoonlijk helemaal van die slappe eeuwige ouwehoeren .

Verman jezelf en zet je zelf even op je plaats.

En nu kun je wel uit innerlijke frustatie iedereen voor zn kop rammen maar dan zou ik in het kader van het genezingsproces ff naar een sportschool gaan waar ze dat beter kunnen. Word je even flink wakker geschud.

Kortom niet janken niet argressief zijn ff tot rust komen ...ga elke dag ff hardlopen of zoiets...

Maar geld, liefde ..de wereld draait door en even hard als je er niet aan mee doet. Je hebt alleen jezelf ermee.

Geest en lichaam hangen nauw samen ...dus ga even sporten zorg dat die spanning verdwijnt ...en die ego deuk? Man laat me niet lachen hoeveel egodeuken ik wel niet verzameld heb.....

Dat heet idealen die verloren gaan dat hoort deels bij het ouder worden.

Dromen? liefde gezinneke huis niet door no kids....ach man die fase heb ik ook gehad...iedereen maakt wel eens shit mee

Verman jezelf, sta voor je daden. Je zit gewoon in een identiteitscrisisje ...en bent wat gespannen.

Nu niet op mij gaan lopen afreageren maar kijk ff in de spiegel...alleen kalmte kan je redden.

En nu van je luie reet en aan de slag

1) Sporten tot je er bij neervalt, ga je er ook beter vanuit zien
2) werk aan je innerlijke balans
3) Die motor zet je tijdelijk even op iemand zn naam kunnen ze hem ook niet af pakken als dat het geval is
4) Als je wat beter in shape bent ga je een paar grieten versieren of gaat stappen met een stel maten
5) En solliciteren

en nu niet meer janken. Gewoon doen wat ik zeg. Die paarse envelop komt er toch wel dat is nu eenmaal oorzaak en gevolg


Zo en geef die appie maar aan mij.


En nu komen er weer een paar gasten achteraan die het beter weten..let op. Kan me niet rukken
 
Weet je ik had vroeger ook wel eens van die geintjes ..heel kort want dan kreeg ik een gigantische peun voor mn kop van mn vader. En die schudde me wel weer wakker.

En shrink gaat je geen fuck helpen want die zegt op het eind ook je moet het toch echt zelf doen. Ik vind dat persoonlijk helemaal van die slappe eeuwige ouwehoeren .

Verman jezelf en zet je zelf even op je plaats.

En nu kun je wel uit innerlijke frustatie iedereen voor zn kop rammen maar dan zou ik in het kader van het genezingsproces ff naar een sportschool gaan waar ze dat beter kunnen. Word je even flink wakker geschud.

Kortom niet janken niet argressief zijn ff tot rust komen ...ga elke dag ff hardlopen of zoiets...

Maar geld, liefde ..de wereld draait door en even hard als je er niet aan mee doet. Je hebt alleen jezelf ermee.

Geest en lichaam hangen nauw samen ...dus ga even sporten zorg dat die spanning verdwijnt ...en die ego deuk? Man laat me niet lachen hoeveel egodeuken ik wel niet verzameld heb.....

Dat heet idealen die verloren gaan dat hoort deels bij het ouder worden.

Dromen? liefde gezinneke huis niet door no kids....ach man die fase heb ik ook gehad...iedereen maakt wel eens shit mee

Verman jezelf, sta voor je daden. Je zit gewoon in een identiteitscrisisje ...en bent wat gespannen.

Nu niet op mij gaan lopen afreageren maar kijk ff in de spiegel...alleen kalmte kan je redden.

En nu van je luie reet en aan de slag

1) Sporten tot je er bij neervalt, ga je er ook beter vanuit zien
2) Die motor zet je tijdelijk even op iemand zn naam kunnen ze hem ook niet af pakken als dat het geval is
3) Als je wat beter in shape bent ga je een paar grieten versieren of gaat stappen met een stel maten
4) En solliciteren

en nu niet meer janken. Gewoon doen wat ik zeg. Die paarse envelop komt er toch wel dat is nu eenmaal oorzaak en gevolg


Zo en geef die appie maar aan mij.

:} :} :}
 
Weet je ik had vroeger ook wel eens van die geintjes ..heel kort want dan kreeg ik een gigantische peun voor mn kop van mn vader. En die schudde me wel weer wakker.

En shrink gaat je geen fuck helpen want die zegt op het eind ook je moet het toch echt zelf doen. Ik vind dat persoonlijk helemaal van die slappe eeuwige ouwehoeren .

Verman jezelf en zet je zelf even op je plaats.

En nu kun je wel uit innerlijke frustatie iedereen voor zn kop rammen maar dan zou ik in het kader van het genezingsproces ff naar een sportschool gaan waar ze dat beter kunnen. Word je even flink wakker geschud.

Kortom niet janken niet argressief zijn ff tot rust komen ...ga elke dag ff hardlopen of zoiets...

Maar geld, liefde ..de wereld draait door en even hard als je er niet aan mee doet. Je hebt alleen jezelf ermee.

Geest en lichaam hangen nauw samen ...dus ga even sporten zorg dat die spanning verdwijnt ...en die ego deuk? Man laat me niet lachen hoeveel egodeuken ik wel niet verzameld heb.....

Dat heet idealen die verloren gaan dat hoort deels bij het ouder worden.

Dromen? liefde gezinneke huis niet door no kids....ach man die fase heb ik ook gehad...iedereen maakt wel eens shit mee

Verman jezelf, sta voor je daden. Je zit gewoon in een identiteitscrisisje ...en bent wat gespannen.

Nu niet op mij gaan lopen afreageren maar kijk ff in de spiegel...alleen kalmte kan je redden.

En nu van je luie reet en aan de slag

1) Sporten tot je er bij neervalt, ga je er ook beter vanuit zien
2) werk aan je innerlijke balans
3) Die motor zet je tijdelijk even op iemand zn naam kunnen ze hem ook niet af pakken als dat het geval is
4) Als je wat beter in shape bent ga je een paar grieten versieren of gaat stappen met een stel maten
5) En solliciteren

en nu niet meer janken. Gewoon doen wat ik zeg. Die paarse envelop komt er toch wel dat is nu eenmaal oorzaak en gevolg


Zo en geef die appie maar aan mij.


En nu komen er weer een paar gasten achteraan die het beter weten..let op. Kan me niet rukken
eeeh ja dit klopt wel waar ik doorheen ben gegaan en mijn zus tegen mij zei :o
 
(Afbeelding)

als je lichamelijk lekker in je vel zit ga je als het goed is ook geestelijker weer lekkerder in je vel zitten.

thx voor je mail ron,heb je wat terug gemaild... ( nee hij wil mijn rsv niet kopen...)

miguel thnx voor 't gesprek... veel suc6 met...

[edit] hawkeye, je hebt gelijk maar 't zit veel dieper dan dat, heb nu 2.5 maand na de breuk niet anders gedaan dan gewerkt en bezig geweest met vrienden, iedere dag gaan MTB'en, zelfs andere meiden meet'en voor gewoon vriendschappelijk contact maar k knap 'r op af...
anyway ... je weet wel...

en aapmans, koop jezelf een goede bril en leer lezen of ga ergens anders spelen...

aan de rest... ook bedankt, ps het gedoe met mijn ma komt van haar kant, ze heeft me vanal verweten en ben 'r weggebleven,na de breuk met men ex heeft ze mij hard aangepakt terwijl ik'r niets aan kon doen en letterlijk gezegd dat ze me liever niet o pde wereld had gezet... zegt genoeg denk ik... maar toch vreet 't als je op zo'n manier moet breken....
 
Laatst bewerkt:
En ook geen touw gaan ophangen of zoiets want daar doe je alleen maar je ouders verdriet mee en eventueel je broes en zussen als je die hebt.


Ruzie met je ouders? Ach man dat was bij mij thuis vroeger gewoon...als je het maar weer goed maakt en niet te veel onder de gordel loopt te wroeten als je snapt wat ik bedoel.
 
Hé man, ik ken je wel niet persoonlijk, maar je verhaal raakt mij wel '(
Het is je rauw op je dak gevallen zo te horen. (Is mij in het verleden ook gebeurd). Bedenkt je bent daarin niet uniek. Gebeurt iedere dag met vele anderen. Ga maar na hoeveel huwelijken er op de klippen lopen. Geloof één op de drie.

[preek modus aan]
Maar het is hier al gezegd: na regen komt zonneschijn. Andere deuren zullen zich openen, nieuwe kansen. Bedenk, je bent pas 24,5. Je hebt nog een heel leven voor je. Wie weet over één à twee jaar zijn alle dingen weer anders en geniet je weer volop :Y Ga daar maar vanuit en dan spreek ik weer uit ervaring.
[/preek modus uit]

In ieder geval STERKTE!!! :Y
 
GorilaZz, niet iederen is zo goed in het verwerken in dingen zoals jij blijkbaar.
Knap dat je uit dit stuk tekst kan halen wat er allemaal speelt.
Je kan het ook op een andere manier duidelijk maken toch als je zo volwasse nbent?
 
thx voor je mail ron,hbe je wat terug gemaild... ( nee hij wil mijn rsv niet kopen...)

miguel thnx voor 't gesprek... veel suc6 met...

en aapmans, koop jezelf een goede bril en leer lezen of ga ergens anders spelen...

aan de rest... ook bedankt, ps het gedoe met mijn ma komt van haar kant, ze heeft me vanal verweten en ben 'r weggebleven,na de breuk met men ex heeft ze mij hard aangepakt terwijl ik'r niets aan kon doen en letterlijk gezegd dat ze me liever niet o pde wereld had gezet... zegt genoeg denk ik... maar toch vreet 't als je op zo'n manier moet breken....


Kun je nagaan wat een verdriet je dr hebt gedaan. Mijn ouders zeiden dat zo vaak man...komt allemaal goed..ook al wil je het nu niet geloven.

Blijf praten en blijf niet te lang weg.


Het is nu aan jou om je goede kant te laten zien.
 
Ik ben een regelmatige bezoeker van dit Forum en zit meestal als gast wat te kijken omdat meedoen met bepaalde discussies niet mijn ding is.

Terwijl ik (bijna) niemand kan hier vond ik je verhaal zonder meer een reden om in te loggen.

Je relatie over, je beste vriend weg, ruzie in het gezin etc.
De hele wereld is naar jou gevoel tegen je.

Wat al een keer eerder geopperd is, zet je motor ergens waar hij veilig staat en kijk er ff niet meer naar om.
Probeer zo veel mogelijk je verhaal kwijt te raken aan personen in je omgeving.
Daarnaast schrijf een mooie brief aan je moeder zodat jullie weer naar elkaar kunnen luisteren.

Het zal niet 1-2-3 komen maar er gaan weer momenten komen dat je kan denken He ik voel me lekker.
En die momenten gaan steeds langer worden.
En als die tijd er weer is dan heb je nog ergens je droommotor staan die je kan pakken.

Echt waar (uit ervaring in mijn omgeving) die tijd komt voor jou ook weer.

Suc6 met het doorkomen van deze mindere periode.
 
GorilaZz, niet iederen is zo goed in het verwerken in dingen zoals jij blijkbaar.
Knap dat je uit dit stuk tekst kan halen wat er allemaal speelt.
Je kan het ook op een andere manier duidelijk maken toch als je zo volwasse nbent?

Ik wil even opmerken dat GorilaZz een goede vriend van me is. En een absolute topgozer ;)

En eigenlijk heel kernachtig verwoord wat ik met veel woorden zei.

En niet iedereen is goed in veel woorden. *D

Geen ruzie maken hier dat doen we wel IRL *D
 
Ik wil even opmerken dat GorilaZz een goede vriend van me is. En een absolute topgozer ;)

En eigenlijk heel kernachtig verwoord wat ik met veel woorden zei.

En niet iedereen is goed in veel woorden. *D

Geen ruzie maken hier dat doen we wel IRL *D

koel!, dan wil ik ff sorry tegen gorilaZz zeggen als dat zo is.......
 
Kan niet anders zeggen repect voor het feit dat de mensen hier eindelijk eens een keertje normaal reageren,
En atmoz je komt er wel weer bovenop. Sterkte de komende tijd!!
 
zeg dan niks, loser........ :r
Ja inderdaad how low can you go. Iemand doet hier serieus zijn verhaal beetje respect voor mekaar is nooit weg.

@ Atmoz
Weet dat misschien niet veel helpt, maar hoop wel dat je goede dingen in het leven ook weer gaat zien. Veel Sterkte!
 
atmoz......


cool down man!
je hebt hulp gezocht...
rij ff niet op je motor ;)
en wacht met het verkopen van je fotospullen :)
(denk niet dat er mensen het je kwalijk nemen dat ze ff op je mooie foto's moeten wachten)


het klinkt afgezaagd, maar het gaat met jou echt wel goed komen *O*
 
Mocht je geen zelfmoord* plegen dan kom je er alleen maar sterker uit. :Y

Die periode die je nu meemaakt zorgt er wel voor dat je jezelf beter gaat leren kennen. Eigenlijk maak je nu iets heel goeds mee. Je merkt dat het leven een bitch kan zijn en dat het aan jou is om er toch iets leuks van te maken. Probeer te relativeren en overal iets positiefs in te zien.


Kom op, je tijd komt wel.






*Mosseltje houdt er niet van als mensen over zelfmoord praten alsof het een optie is. :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan