Waarom moeten mensen perse aan m'n motor zitten?

stond vorige week met Fazero en Tuoontje op de boulevard (scheveningen) en ineens ging er een of andere vent op een R1 zitten, vriendin foto maken, en doorlopen..

wij stonden echt zo te kijken van: WTF? :?

hondsbrutaal.

Echt, als het mijn motor zou zijn en ik zag het oeh B| ik zou ze plat schoppen!
 
wel altijd kijkers, gelukkig nooit mensen die er op gaan zitten ofzo -O-
parkeer em meestal wel in het zicht... als dat niet kan loopt ik er gewoon door het voetpad gedeelte mee.
 
stond vorige week met Fazero en Tuoontje op de boulevard (scheveningen) en ineens ging er een of andere vent op een R1 zitten, vriendin foto maken, en doorlopen..

wij stonden echt zo te kijken van: WTF? :?

hondsbrutaal.

Echt, als het mijn motor zou zijn en ik zag het oeh B| ik zou ze plat schoppen!
:?
Dan vraag ik me af wat hij met die foto gaat doen ?
In z'n album plakken met de tekst:

"We liepen over de boulevard en toen zag mijn oog dit mooie glimmende openbare monument waar iedereen ongevraagd op mag gaan zitten :Y "

|(
 
:?
Dan vraag ik me af wat hij met die foto gaat doen ?
In z'n album plakken met de tekst:

"We liepen over de boulevard en toen zag mijn oog dit mooie glimmende openbare monument waar iedereen ongevraagd op mag gaan zitten :Y "

|(

Nee die stuurt ie naar zijn maatjes met de tekst.

Gisteren dit ding gegapt knap van mij he :+

(ok hier komen vast moraal ridders op af }) )
 
wel altijd kijkers, gelukkig nooit mensen die er op gaan zitten ofzo -O-
parkeer em meestal wel in het zicht... als dat niet kan loopt ik er gewoon door het voetpad gedeelte mee.

:^


Ik kan het niet...
Als ik mijn motor ergens heb staan, moet ik m gewoon kunnen zien.

En ik krijg het altijd zo Spaans benauwd, als er van die rare oude mensen langs lopen met fiets aan de hand weet je wel...
Hele pad vrij, en 10 cm met die fiets langs je motor...

Of mensen met kinderwagens, bolderkarren etc. B|



Ik wordt dr altijd helemaal zenuwachtig van, en ben pas blij als ik weer op de motor onderweg zit...



@ Base,

Ik zag je gister trouwes nog rijden, richting Motoport...
Zat zo'n wannabee cross brommer achter je :+
 
Laatst bewerkt:
@ Base,

Ik zag je gister trouwes nog rijden, richting Motoport...
Zat zo'n wannabee cross brommer achter je :+

klopt :+

jij zat toch niet op die brommer he? ;)

wat ook stom is... ik had op de TL en ook op de bandit voorop mn spatbord precies dezelfde krasjes, allemaal in de breedte richting. net alsof iemand een paar keer goed eroverheen wrijft... B| sindsdien ben ik op zoek naar de anonieme spatborden wrijver B|
 
klopt :+

jij zat toch niet op die brommer he? ;)

wat ook stom is... ik had op de TL en ook op de bandit voorop mn spatbord precies dezelfde krasjes, allemaal in de breedte richting. net alsof iemand een paar keer goed eroverheen wrijft... B| sindsdien ben ik op zoek naar de anonieme spatborden wrijver B|

Nee ik was het niet nee :+



:? En das inderdaad heel vreemd van je spatbord....?

Staat je motor buiten gestald dan ofzo?
 
Vorig jaar op scheveningen zit ik naar het vuurwerk te kijken, ik kijk even naar me motor zit er zo`n klotejong op me motor pa staat ervoor met zijn filmcamera. Er staan zeker woorden op die camera die hij er liever er niet op had staan. Ma van dat jong staat me met dr ouwe gordijn op dr hoofd ( ja ook nog zo`n familie) stom aan te kijken van doe normaal, toen maar even het hele vloekwoordenboek opgegooid en ze waren verdwenen. Het liefst trap je ze zo van je motor af en daarna nog even na maar ja je houdt je in he. Gewoon geen respect voor andermans spullen. Hoeft niet altijd fout te gaan maar als ze er krassen of nog erger op zetten zullen ze er echt geen briefje op plakken waarschijnlijk.
 
Ook irritant. Je hebtje motor net gewassen voor je deur. 't is tenslotte lekker weer. je haalt het zemen lappie effe uit de schuur, kom je terug staan ze ontspannen met stoepkrijt je tank vol te kladden. Zo he..!!! Ook al zijn ze 5...ik heb ze toch een lel verkocht. Effe naar pap en mama gevoetstampt. Effe verteld wat er loos was...en gelijk het schadeformulier laten invullen voor het overspuiten van de tank...Ik ga toch ook niet op hun 407 motorkappie lopen kladden of op de motorkap zitten, of lekker met zand over het dak schuiven..etc etc. Het moet GVD hier niet gekker worden met die omhoog gevallen ******landers.

:( ...kawamaup is heel erg boos
 
Ook op je werk staat je motor niet veilig,mijn collega kwam eens naar buiten lopen om bij de motoren te kijken.
Ziet ie dat er een of andere pisvlek op m'n duc zit,en bij een duc klapt de standaard automatisch in als je hem rechtop zet.
De teringlijer wist dit niet,mijn collega gelukig wel.
Net op tijd dus,de eikel is door het oog van de naald gekropen want als ik hem getroffen had, had ik hem zo hard en zo lang geslagen dat ie dacht dat ie omsingeld was.

B| B| B| B| blijf gewoon met je poten van andermans spullen af B| B| B|
 
alleen op mn werk. :?

wat een giga kutweer trouwens B|
Wat was er vanmiddag aan de hand in Den Helder,met het weer,ik reed vanuit Friesland,ff bakkie doen en wat onderdelen bestellen bij M.P.Hippo,en zag me toch een vreemde lucht ri.de kust,dacht nog daar komt een beste onweersbui aan,gelukkig bleef het droog,was tussen 16.00u en 17.00u '(
 
Vorig jaar was ik samen met vrouwtje aan toeren geweest op de veluwe,ff hapje eten nadien in Wezep,waren zo goed als klaar en gingen naar onze 2mnd oude motoren,ging het alarm af van mijn motor,was er een opa zo aardig om z'n kleindochter met zand onder de schoenen op m,n tank te zetten,kindje was spookbenauwd voor die motoren,dus hoef je niet te vertellen wat er gebeurde,vraag hem nog of tie z,n verstand wel had,zegt tie ouwe lul er is toch niets gebeurd maak je niet druk,vervolgens stappen oma en opa in hun vrij nieuwe astra waarbij het meisje haar schoentjes uit moest doen,stel je voor dat de bekleding v.d auto vuil wordt--lullo op en top :(
 
Vorig jaar was ik samen met vrouwtje aan toeren geweest op de veluwe,ff hapje eten nadien in Wezep,waren zo goed als klaar en gingen naar onze 2mnd oude motoren,ging het alarm af van mijn motor,was er een opa zo aardig om z'n kleindochter met zand onder de schoenen op m,n tank te zetten,kindje was spookbenauwd voor die motoren,dus hoef je niet te vertellen wat er gebeurde,vraag hem nog of tie z,n verstand wel had,zegt tie ouwe lul er is toch niets gebeurd maak je niet druk,vervolgens stappen oma en opa in hun vrij nieuwe astra waarbij het meisje haar schoentjes uit moest doen,stel je voor dat de bekleding v.d auto vuil wordt--lullo op en top :(
B|

Idem verhaal in Assen gehad vorig jaar.
Pokke jong klom zo op mn motor. Die ouders hadden in de gaten van wie ie was dus gauw verder en doen alsof ze niks zagen maar wel dat jong roepen B|
 
Ik voel m al, een gat in de markt....

Ik denk:

Iets met luchtdruk, iets met een sensor (die boven de 1kg aanslaat)
Een scharniersysteem, met een pneumatisch bediende veer aan de ene kant, en aan de andere kant:

ax01_axe.jpg
 
Heel herkenbaar..
heb een ouwe rus met zijspan ( ze zeggen soms oldtimer) en waar ik hem ook
neerzet, er zit binnen 5 minuten wel iemand op of aan...
okee hij ziet er best apart uit, maar waarom niet alleen kijken??
yep, zo is mijn rus ruim 2 jaar geleden vernield, 2 getuigen erbij, de civiele procedure met onzekere afloop is nog bezig....
 
Terug
Bovenaan Onderaan