waarom nog niet aan het rijden

En hoe was Waldrock ... ben daar al een paar keer weggeregend en sindsdien ben ik vaste klant van Graspop (met echt bier!). Leve de Belgen !

Maar klopt het dat Motorhead headliner was ???
Dan had ik toch maar wel moeten komen ! Vorig jaar was Motorhead op graspop maar toen moest ik kiezen tussen een week cursus in de USA op kosten van de baas, of Graspop missen. Het was een zware keuze. Uiteindelijk heb ik in de vertrekhal nog kunnen meegenieten van Lemmy and Friends via een mobiele telefoon *D .

p.s Had Lemmy (Who-is-bigger? Lemmy-Or-God ? Wrong ! LEMMY-IS-GOD) zijn cowboy hoed alweer terug ??

[off topic]
Waldrock was goeeeeeeeeeeed. Kweenie of Lemmy zijn hoed terug had (was hij hem kwijt?).. Denk dat ik toen al teveel drank op had *D
Was wel een beetje erg druk vooraan bij het podium, dicht op elkaar heen en weer stuiteren. Dat ging bij 's middags beter bij o.a. DRI.
Motorhead was goed, Ace of Spades als toegift en een goede uitvoering van God safe the queen :}
Ik vrees dat ik volgend jaar weer van de partij ben.
[/off topic]
 
Heb het einde van de F1 afgewacht en ben toen een stukje gaan :] . Eerst richting Deurne en vervolgens binnendoor richting Venlo. Daar ff het klaverblad meegepakt (2 lekkere bochten, 2 bochten met #$%-asfalt). Daarna een stukje A73 tot St Anthonis, vervolgens via Wanroij, Oeffelt, Haps en Milsbeek riching Bredeweg. Toen naar Groesbeek (heerlijke weg daar door de 'heuvels' en via Berg en Dal en Nijmegen. Na de Waalbrug de dijk gevolgd tot aan de Prins Willem-Alexander brug. Niet te geloven maar het was erg rustig op de weg op dat hele stuk dijk maar enkele fietsers en koekblikkers gezien. Na die dijk nog met 2 jongens uit Leerdam staan praten en die waren ook al tot dezelfde conclusie gekomen.

Al met al weer bijna 250 km genoten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan