Gisterenmorgen maar eens gebeld met divmo in Rijen voor een proefrit op een gebruikte fazer 1000 die ze hebben staan.
Het was geen probleem en kon rond 14:00 wel langskomen voor de proefrit
Leuke tent, veel motoren en vriendelijk personeel !
de motor werd eerst goed nagekeken en zelfs warm gereden. na het tekenen van het proefritformulier gevraagd waar ik het beste het karakter van de fiets kon testen
Tja, en dan ga je rijden op een nieuwe fiets he
hier de plus en minpunten
+++++++++++++++++++++++++++
Enorm soepel blok, je heoft echt niet flink te schakelen
Gaat lekker makkelijk door de bocht
Zit positie is lekker ontspannen (zit een beetje als de bandit 1200)
Prima zadel
Vanaf 7.000rpm word die eigenlijk best snel
---------------------------
niet echt een eindschot (hoewel de neus flink de lucht in gaat bij een sprintje)
flauw uitlaatgeluid
blok leeft niet ! (tja, rij nu een TL1000 en das heel wat anders)
beetje sombere cockpit
Hoe dan ook bevalt het motorkarakter me wel, je kan prima lui schakelen maar ook er enorm snel dootrekken (scheet bijna in mijn broek)
Weer is het apart om op een fiets te zitten met 143pk waarvan de beleving veel minder is dan op bijvoorbeeld mijn vfr800 of een dikke twin die veel minder pk's hebben.
Denk wel dat het dit word hoewel ik toch ook wel nog een keer met de Honda X-11 wil rijden voor de zekerheid
iemand nog een leuk idee voor een leuk toer/sport motor ?
Het was geen probleem en kon rond 14:00 wel langskomen voor de proefrit
Leuke tent, veel motoren en vriendelijk personeel !
de motor werd eerst goed nagekeken en zelfs warm gereden. na het tekenen van het proefritformulier gevraagd waar ik het beste het karakter van de fiets kon testen
Tja, en dan ga je rijden op een nieuwe fiets he
hier de plus en minpunten
+++++++++++++++++++++++++++
Enorm soepel blok, je heoft echt niet flink te schakelen
Gaat lekker makkelijk door de bocht
Zit positie is lekker ontspannen (zit een beetje als de bandit 1200)
Prima zadel
Vanaf 7.000rpm word die eigenlijk best snel
---------------------------
niet echt een eindschot (hoewel de neus flink de lucht in gaat bij een sprintje)
flauw uitlaatgeluid
blok leeft niet ! (tja, rij nu een TL1000 en das heel wat anders)
beetje sombere cockpit
Hoe dan ook bevalt het motorkarakter me wel, je kan prima lui schakelen maar ook er enorm snel dootrekken (scheet bijna in mijn broek)
Weer is het apart om op een fiets te zitten met 143pk waarvan de beleving veel minder is dan op bijvoorbeeld mijn vfr800 of een dikke twin die veel minder pk's hebben.
Denk wel dat het dit word hoewel ik toch ook wel nog een keer met de Honda X-11 wil rijden voor de zekerheid
iemand nog een leuk idee voor een leuk toer/sport motor ?