Wat een lul zeg is dit jou ook gebeurd!

Gelukkig is het allemaal goed gekomen en ook nog allemaal zonder schade, maar wel met een hele grote deuk in je ego. En dat wordt nu natuurlijk nog steeds verteld tijdens feestjes en partijen.
Ja, daardoor krijg je echt een deuk in je ego, maar ook dat ze tijdens feesten zoiets gaat vertellen. Inmiddels het is voor haar deur gebeurd. Man, vrouw, kinderen ze waren met z'n allen thuis. ECHT K*T
 
Ja, klinkt heel bekend.

Ooit een beugel in mijn voorwiel laten zitten die alleen om de velg en de band zat. Dus niet om een spaak of de vork of een fietsenrek of zo.
Als je dan weg rijdt maakt je beugelslot een mooie draai mee met je voorwiel om ergens halverwege met grof geweld je voorspatbord in drie stukken tussen je vorkpoten uit te beuken.

Wat een pret |(

Tom

PRECIES WAT MET MIJ GEBEURDE.
En nog steeds van bald. Ik heb nu verschrikkelijk hoofdpijn overgehouden. Onrustig geslapen mijn liefje is kapot door mijn grove stomme fout.
 
K*T voor je :(

Maargoed, dit zal mij niet gebeuren .. daar ben ik simpel weg te paranoia voor O-)

Vooral als ik weer zulke verhalen als dit lees ;)
 
In je topictitel zeg je dus dat je zelf een l*l bent? :+

Maarre, klote idd, gelukkig zelf nog nooit meegemaakt.
 
om dit probleem :( in de toekomst te voorkomen kun je natuurlijk een schijf slot gebruiken met een herrinerings kabeltje aan je stuur :] (opvallende kleur) zodat je zeker weet dat je fiets los is als je weg rijdt ;)
 
zeg niet te gauw.. 't is weer een vrouw? :P
Hahaha ik zou zoiets nooooit doen hoor.. noujah, niet vaker dan die ene keer ;)
 
om dit probleem :( in de toekomst te voorkomen kun je natuurlijk een schijf slot gebruiken met een herrinerings kabeltje aan je stuur :] (opvallende kleur) zodat je zeker weet dat je fiets los is als je weg rijdt ;)
Dat zal ik zeker doen. Ik heb al met Safe erover gehad ze zullen mij vandaag of morgen vertellen als er meer schade aan zit of alleen ventiel. Hij vond het natuurlijk dat ik zo'n grove fout heeft gemaakt. Maar ja ondanks dat ben ik degene met de schade niet mijn schoonzus.
 
Knap lullig, hopelijk valt het nog een beetje mee.
Om deze reden duw ik de motor eerst even, al een paar keer gehad dat ik hem niet meer verder kon duwen |( maar dat levert dan geen schade op :)
 
yep,
did it, done it, been there.
Ik had een moto guzzi california en een schijfremslot. Ik zal het kort houden. De schijf dient tegenwoordig als onderzetter op de eettafel... B|
 
Goh wat een opluchting vandaag! Ik kan mijn motor ophalen. :] Schade viel best wel mee het kost me maar 83,66 euro. :+ Probleem was een afgescheurde ventiel en wat kleine krasjes. Verder is alles :Z OOOOOOOOOkey.
Wat heb ik geluk gehad zeg! *D
Morgen weer rijden. :]
Vandaag nog even van de schrik bijkomen. :o
 
Terug
Bovenaan Onderaan