Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?! Part 5!!!

Lussen voor mijn Kriega Drypack aan het subframe vastgemaakt, draadje rechter raw weer goed vastgemaakt, db-killer gemonteerd, aan de druppellader gehangen.

Sip er naar gekeken omdat ik geen tijd hd om te rijden.
Kusje gegeven.
 
Belasting onafhankelijk knipper relais geplaatst op de GSR.
Eindelijk van die zenuwachtige knipperlichtjes af na het plaatsen van ledjes!
 
10minuten staan kijken wat er mis was met de motor, reed lekker wat mooie bochten, wat auto's voorbij tot ik gewoon ineens helemaal geen vermogen meer had

Na 10minuten zag ik mn "noodknop" op uit staan
ergens dus tijdens het rijden met mn dikke pootjes aangeraakt
 
Dat weet ik u te zeggen als hij terug is
Denk dat het verzenden/terug laten opsturen bijna evenduur zal zijn dan de revisie zelf maar is blijkbaar nogal moeilijk/onmogelijk om er zelf revisie kitje voor te krijgen.
Kreeg van een brembo dealer te horen dat deze er niet waren voor de rcs en ik een nieuwe pomp kon bestellen bij hem voor 300
Dus ff verder gevraagd/gezocht op het internet en adres gekregen in engeland die ze snel reviseert/terugstuurd.
Pomp gaat al heel wat jaren mee en heb gevoel dat hij niet meer 100% is maar om nu een nieuwe te kopen voor 300
 
Had inderdaad al gelezen dat je er zelf geen kitjes voor kan kopen. Reviseren kan alleen via een brembo dealer/brembo zelf voor zover ik weet. Heb hem nu al een tijdje en ben wel benieuwd wat een revisie ongeveer kost, dus als je het weet, I'm all ears
 
Had ook al gehoord dat mensen die ze naar brembo zelf sturen soms lang kwijt zijn en dat wil ik niet riskeren wil men pomp terug hebben voor men volgende circuitdag over 4 weken denk dat het met verzenden en alles in rond de 70-80€ zal kosten in ieder geval veel beter dan een nieuwe rempomp te moeten kopen die van mij is al 6-7 jaar oud
 
Ik heb staan balen naast mijn motor vandaag

Stukje frame afgebroken

Stiekem toch even hier posten, omdat misschien wat meer mensen het hier zien.
Kent iemand een goed lasbedrijf? Of zelf iemand die kan helpen?
 
Gereden en langs een aantal motorzaken gegaan; proefritten gemaakt op

Honda vfr vtec
Bmw 800 st

Beiden rijden super comfortabel tov de mijne....mijn voorkeur gaat uit naar de vfr....goedkoper en grotere aanbod.

Iemand tips?
 
Laatst bewerkt:
Vandaag mijn db killer uit nijn demper gehaald, ketting schoongemaakt en gespannen, velgen schoongemaakt, remblokken vervangen, bandenspanning iets aangepast en de radiateur schoongemaakt. Daarna in de middag een goede proefrit gemaakt in motorjeans en textiel jas, nog steeds was het veel te warm...
 
Zag het Heb je er al enige tijd zo mee gereden? Zo ja, niets gemerkt met rijden?

Ja ik had er al een aantal maanden mee gereden voordat het mij opviel
Sindsdien elke keer na een ritje gecheckt of hij niet verschoof of iets dergelijks, dat gelukkig niet..

Het is natuurlijk wel gemaakt om het gewicht van 2 forse mensen te kunnen houden, maarja, echt volledig veilig voel ik mij niet.

Nu ik hem wil gaan verkopen wil ik een ander niet met dit soort onzin laten rijden, dat doe ik gewoon niet. Vandaar dat ik het nu (pas) laat maken.

P.S. inmiddels goede info gekregen van het bedrijf van iemand op dit forum Zal wel een flinke rit worden naar Noord-Brabant, maar als het voor veel minder kan is het ritje het zeker waard!
 
Laatst bewerkt:
Mijn FZ loopt prima, maar "vreet accu's".
Daarom maar eens een check gedaan op spanningsregelaar/ accu.

Deze accu is 1 jaar oud. Eerst accu-vloeistof. Goed op nivo, wel iets aangevuld.
Specs van laadspanning opgezocht en op toeren gecontroleerd. Netjes op goede waarde.

Nu afwachten tot er weer een nieuwe in moet.

O ja, vandaag ook een heel kerkhof aan insecten aan de voorkant verwijderd.
 
Laatst bewerkt:
Dat doe je netjes Dat ritje naar Roughneck moet ie dan ook nog wel kunnen hebben Succes ermee iig...
 
Laatst bewerkt:
Iets gedaan aan dat beroerde lichtopbrengst van mijn fireblade door er led-verlichting in te stoppen. Ziet er gelijk een stuk beter uit en niet meer het gevoel dat er waxine lichtjes in de behuizing zit.


Origineel links en rechts.


Links met led.


Links en rechts led


Het verschil met de oude is bizar.