Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
tanktasje gekocht/gepast, ketting gesmeerd en de hele zaak daarna (uiteraard) gepoetst

!shine!, maar dan gelukkig zonder toppers :P
 
dashboard lampje vervangen, eentje was stuk gegaan B|

Wilde ook een Gear Indicator plaatsen, maar daar had ik geen zin meer in :')
 
de ene; gepoetst

de andere; chokekabel monteren plus afstellen, bedrading nagekeken en alles weer samengebouwd

ow en straks nog ff rijden :+
 
ik heb honderden insecten naar hun maker gestuurd, en gezwaaid naar een boer terwijl ik rustig langs tufde
 
Om te beginnen eerst maar eens een gekocht en getankt ( laten tanken kan ik beter zeggen, want heb nog geen rijbewijs :( )
 
front gemonteerd met alle nieuwe dingen

bubble raampje
angeleyes
Bi xenon
led knippers
zzr 14 spiegels
witte tellerplaten
velgen opgebouwd en klaar gemaakt voor de banden

576776635_5_lkLg.jpeg


576776716_5_Ql5E.jpeg


576776791_5_EjzE.jpeg


576776802_5_MIyf.jpeg
 
Gisteren een nieuwe koppelingskabel gemonteerd, en meteen FF goed ingereden *D :]

Vandaag nog niks, maar een rondje rijden gaat vast nog gebeuren :Y

Ik wilde eigenlijk de vliegen eraf halen, maar hij is nog niet vol, dus eigenlijk móet ik gewoon FF rijden *O*
 
Laatst bewerkt:
Motor gewassen, daarna voorzien van een laag kleurwas. en chrometroep op de uitlaat geklodderd...glimmen en blinken als resultaat. daarna 80km getoerd, met als resultaat: een voorkant met veel dode lijken.
 
Mijn nieuwe helm erop gezet en wat mooie foto's gemaakt...van de helm :-)

ps. Shoei X-Spirit Glory TC-2
 
dank je!

denk ook dat 4500 een hele scherpe prijs is.
Toch zijn er dromers op marktplaats die nu 3600 euro gaan bieden |(
de motor heeft wel wat kleine schade, dit is niet op de foto's te zien (en uberhaubt niet als je verder dan een meter er vanaf staat) maar hierdoor is de prijs al wat lager.
Daarnaast wil ik zelf dit seizoen nog wat anders gaan rijden dus ben ik er liever wat sneller vanaf dan dat ze heel lang hier blijft staan. Eerst maar even zorgen dat ik er kan verkopen voor deze prijs, lijkt wel alsof een lage prijs eerder afschrikt dan uitnodigd :+

groeten paul
 
Ketting gespannen en gesmeerd.
Daarna buienradar gekeken.....
Morgen mee naar het werk rijden.
 
Pff... ik moest er echt enorm omheen lopen in de garage... hij stond gruwelijk in de weg!

Morgen maar even buiten zetten, dan kan ik er idd net zo goed mee even naar het werk rijden...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan