Wat ik heb gedaan vandaag

EarlyUC

MF veteraan
30 jan 2003
1.829
0
rotterdam
Voor de gene die vandaag op de ring rotterdam waren. Ja dat was ik, :+ die malloot in racepak met kniesliders op die Rode Honda Magma.

En nee, ik hoi-de niet, uit schaamte, kwou dat ik onder het asfalt kon kruipen. God wat een fiets, pijn in me dijen, kramp in me kuiten en rug. Ik kon met mijn Oxtars met moeite onder de schakelpendaal komen. En als je niet goed schakelt op die Tractor dan schiet ie tussen de versellingen met als gevolg een boze fiets met uittreden achterwiel. Vergevings gezind was die fiets niet, maar ja hij zal het wel gevoeld hebben dat er een klapperbakdubbelplus niet goed houden van, op zijn ruggetje zat. Sturen is ook echt sturen bij lage snelheid. Kwam nog een HD naast me staan bij het stoplicht ik gebaren van die is niet van mij hoor en hij knikken en lachen van ja ja. Benzine op halverwege de ring moeten stoppen om kraantje te zoeken en te kijken of dat wel het probleem was na 5 maanden stilstaan. Op reserve met 70 KM op de dagteller, eigenaar'hi hi nou normaal zet ik hem wel op 0 |(


Waarom? Omdat het fietsje al een paar maanden in de schuur stond en de eigenaar zijn hoef op 6 plaatsen heeft gebroken in de kinderweide in Oostenrijk. Dus een daad van medeleven naar een naaste.

Ben daarna maar gauw naar Hoek van holland gereden op mijn eigen fietsie ik had wat aan hem uitteleggen.

Dus ik wil er nooit meer iets over horen, echt nooit meer. :(
 
IS toch lache man!! Lekker in je leren combi op zo'n bakbeest! 8-)

Ik zou het prachtig vinden hoor! Lekker aandacht trekken...... :9~
 
ik hoop trouwens dat je een (dark) smoke (o.i.d.) vizier op je helm had zodat ze het schaamrood op je kaken niet konden zien.
 
Zeggen dat het niet jou fiets is helpt niet. Doe ik ook altijd, maar die truc is al zo oud. Misschien dat zo'n racepak wel helpt in de geloofwaardigheid. Moet ik ook maar eens proberen. :+
 
ik hoop trouwens dat je een (dark) smoke (o.i.d.) vizier op je helm had zodat ze het schaamrood op je kaken niet konden zien.



8-) ja gelukkig wel. Alleen door het mooie weer met vizier open gereden tenzij ik iemand tegen kwam.

Foto's zijn er niet ook niet bij de politie op deze shermantank durfde ik niet te hard en op de teller kon je het KM ook amper aflezen wel MPH in Koeieletters. |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan