Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Sportbanden zijn zachter, dus hebben ze eerder de neiging om plat of vierkant gereden te worden. Voor (sportief)toeren, koop je het best een toerband met een harder loopvlak en zachtere zijkanten. Zoiets als BT020.
Dus alle Sportbanden worden vierkant bij te veel rechtdoorrijden(heel z/w gezien)Sportbanden zijn zachter, dus hebben ze eerder de neiging om plat of vierkant gereden te worden. Voor (sportief)toeren, koop je het best een toerband met een harder loopvlak en zachtere zijkanten. Zoiets als BT020.
TnxOp dinsdag 26 augustus 2003 22:10 schreef aussie het volgende:
Heb zelf een Michelin Pilot Road. Die bevalt goed.
staat evt een testje op http/www.motorband.nl
Op dinsdag 26 augustus 2003 22:12 schreef kronkel het volgende:Dus alle Sportbanden worden vierkant bij te veel rechtdoorrijden(heel z/w gezien)
P.s jou icoontje staat zo een factor heelveel kleiner,zo in het resize topic.
welk van de sportbanden word niet (zo) snel vierkant,
vooral als je dus geen kniedowner bent,
maar gewoon altijd safe wild zitten met de grip.
Ik wil niet kneedownen,Als je niet wilt kneedownen of echt plat gaan, waarom dan een sportband What's the use?
Steek dan een Macadam, BT020, Pilot Road, of een andere goeie km-vreter.
jepTjah ik zit met hetzelfde probleem, zo om de 2à3 maanden nieuwe banden leggen is kostelijk; ik rij normaal altijd met D207 en nu met de nieuwe D208. Misschien dat ik iets anders ga leggen (harder), ik denk aan de volgende:
Michelin Pilot Road
BT020
D220
Metzeler ME Z4
Iemand aanbevelingen??
BT-020 rules.
Rij er normaal mee naar werk met mijn cbr1000 maar ook een ritje pyreneen van 4500km ring er prima in.
Dus ik zou gaan voor bt-020, maar wel redelijk duur 200euro voor m'n ( 180-55/zr17 )achterband!