wat is een leuke sportief ogende toermotor?

Sportief + touren + comfortambel zitten = ST2/4/4s !!

Super fijn fietsje mijn pa rijd ermee echt lekker hoor

Duc is nie' echt comfi.. althans, dat vind ik.
Triumph Sprint ST/RS zit lekker, genoeg pk's/Nm's = heerlijke motor, heb er nu 15000 km mee gereden en nog geen halve meter spijt gehad!
 
He Spiderman,

Ik heb er met m'n Pan diverse sportfietsen in de alpen en pyrineen (hoe schrijf ik dat nou??) uitgereden.

Grrrrrrrrrrr.
Idefix
Hoe je het schrijft?
ongeveer zo:
"Ik ben er op m'n Pan door diverse sportfietsen uitgereden in de alpen en de p....blabla" *D *D
 
full
yamaha thunderace, vermogen zat :9
 
kan me wel rot lachen...iedereen denkt er anders over... kom ik ook nog met een ander...

wat dacht je van een Honda CBR1000F?... tegenwoordig omschreven als een "sportieve tourmotor".. heb er zelf ook 1 en bevalt uitstekend...heerlijk om mee te touren en vermogen zat... heb net vorige week een Krauser kofferset gekocht. Moet alleen nog gemonteerd worden...

Het hangt natuurlijk ook helemaal van je budget af...

Enfin...wat je ook besluit...laat het ff weten...we zijn benieuwd (ik wel in ieder geval)...

CBR1.jpg


CBR2.jpg
 
Neem absoluut een BMW R1200c.
Oogt geweldig, is comfortabel op lange stukken, en ook goed om eens lekker gas te geven. Een boxer rijdt natuurlijk wel een beetje apart.
 
En Miepje stemt natuurlijk voor de Deauville! :] Kan hard zat, kilo´s bagage mee, zit comfortabel, kan sneller dan je denkt, is betrouwbaar en betaalbaar. Ik ben érg gehecht aan de mijne.
 
En Miepje stemt natuurlijk voor de Deauville! :] Kan hard zat, kilo´s bagage mee, zit comfortabel, kan sneller dan je denkt, is betrouwbaar en betaalbaar. Ik ben érg gehecht aan de mijne.
Hoe weet jij wat ik denk :? Hard zat vind ik 240km/h. :9

[me]Bandito Bob die een Deauville geen sportief ogende toermotor vind.[/me]
 
Tja.. ik mis hier toch nog de BMW R1150RS. Valt volgens mij ook onder de sportieve toerder. Zit geweldig, rijdt geweldig. Heb er in een half jaar
16.000 km mee gereden en iedere km was een plezier! Als het budget een nieuwe
niet toelaat kan je ook naar een gebruikt R1100RS kijken.
Nou, veel suc6 met de keuze....
 
Terug
Bovenaan Onderaan