Wat is een mooie prijs voor mijn motor?

dura

Die hard MF'er
2 okt 2005
517
0
Eindhoven
Omdat ik een nieuw(er) type wil gaan kopen en het seizoen toch wel ongeveer aan zijn einde komt wil ik mijn Husky kan verkopen.
Nu ben ik alleen benieuwd wat ik er nog voor kan krijgen?
Motor staat nu nog even in Vlissingen maar is medio dec weer in Eindhoven.
Ik ben benieuwd.
Als iemand interesse heeft hoor ik het natuurlijk ook graag :)

Hier even een opsomming.

Husqvarna 610TC '97 (SM trim)

In goede staat onderhouden bij Bon motoren, begin van de maand groot onderhoud gehad (alle bonnen aanwezig).

- Distributie ketting vervangen
- Cilinderkop gereviseerd
- Gereviseerde carburateur
- Ketting en tandwielen 500km geleden vervangen
- Luchtfilter vervangen
- Remblokken voor en achter vervangen
- Inlaatspruitstuk vervangen
- Nieuwe zijkapjes
- Koppelingshuis en koppelingsplaten vervangen (bijna nieuwe koppeling via motorforum was slechts 2 uur gebruikt) ongeveer 1000km mee gereden oude koppeling aanwezig
- Motorblok in 2003 door Ben van Erp voor 2300 euro gereviseerd
- Edge II led achterlicht (op foto nog oude achterlicht)
- Trailtech Vapor kilometer teller met temp en toerental
- FP uitlaat systeem met open demper

Verder zitten er nog crosswielen compleet met ketting/tandwielenset bij, een extra remklauw voor de voorrem, werkplekhandboek

Achterband is inmiddels wel aan vervanging toe :)

husky3.jpg

husky2.jpg

husky1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Het belangrijkste (bouwjaar) ben je vergeten.


Lol in de advertentie die ik alvast gemaakt had stond het er wel in, ben het alleen vergeten mee over te nemen.
Staat er nu bij is een 610 TC uit '97 :)
 
Laatst bewerkt:
Vin dat zelfs veel geld, 2250/2500 max, maar het is maar net wat een liefhebber ervoor over heeft :Y

Lastig, als je zo iets zoekt kan je het niet vinden voor die prijs maar als je er van af moet raak je hem er niet voor kwijt. Ik ga met Gali mee, puur omdat er geen spaakwiellen in zitten. En de vraag is , heeft de motor al een oliepomp? suc6 met de verkoop

gr, Look.
 
Uit ervaring weet ik, dat husqvarna niet veel geld waard is en behoorlijk kut is te verkopen. Terwijl het wel goede motoren zijn.
 
Zit geen oliepomp op deze, is pas vanaf later model 2000.

Ik zit eigenlijk toch wel te kijken naar een SMR 510 of een 570, de husky bevalt me opzich heel goed.
Ik wil dan ook 2de kwartaal 2008 een nieuwe kopen dus dacht kijk nu al eens voor de verkoop.
Seizoen is toch voorbij, ik zit nog met een knie blessure die zo nu en dan nog flink opspeelt dus....
Lijkt me sterk dat ik hem in de komende 4 maanden niet verkocht krijg :)
Dus volgendjaar ook eens wat fietsen proefrijden, maar heb dan een veel groter budget dus de keuze is ook ruimer.

Ik moet zeggen dat ik wel hoop op meer dan 2500 want de laatste onderhouds rekening was ook aan de prijs ruim 400 euro:( maar ja dat hoort erbij....
 
Zit geen oliepomp op deze, is pas vanaf later model 2000.

Ik zit eigenlijk toch wel te kijken naar een SMR 510 of een 570, de husky bevalt me opzich heel goed.
Ik wil dan ook 2de kwartaal 2008 een nieuwe kopen dus dacht kijk nu al eens voor de verkoop.
Seizoen is toch voorbij, ik zit nog met een knie blessure die zo nu en dan nog flink opspeelt dus....
Lijkt me sterk dat ik hem in de komende 4 maanden niet verkocht krijg :)
Dus volgendjaar ook eens wat fietsen proefrijden, maar heb dan een veel groter budget dus de keuze is ook ruimer.

Ik moet zeggen dat ik wel hoop op meer dan 2500 want de laatste onderhouds rekening was ook aan de prijs ruim 400 euro:( maar ja dat hoort erbij....
Vergelijk je motor met de 'oud model' 610's op marktplaats, de potentiele kopers doen dit ook en kiezen vaak voor een van de goedkoopsten...
 
Zit geen oliepomp op deze, is pas vanaf later model 2000.

Da's jammer, dan ben ik bang dat 2500,- wat te hoog gegrepen is. Maar d'r zit een hoop mooi spul op dus schopje voor deze Husky.

gr, Look
 
reparaties krijg je zelden tot nooit terug, ik heb toen een ktm 300 gekocht voor 1700 euro en heb er voor 2500 aan verspijkert en kreeg er met veel pijn en moeite 2400 euro voor terug, en die had echt bijna alles nieuw tot revisatie toe, wil je niet ontmoedigen maar als je 2200 kan krijgen gelijk doen :Y
 
Mja ik moet zeggen dat ik hem al niet echt goedkoop gekocht dus hoop er dan nog wat voor te krijgen.
Als dat niet het geval is rijd ik er gewoon nog een jaar me veder denk ik.
kep ook weinig zin om in een jaar tijd zoveel af te schrijven :)
En komend jaar komt er toch ook nog een tweede motortje bij.....

Als hij weer thuis is wel eens verder kijken, zal hem gewon t.e.a.b. te koop zetten.
Heb ik geluk dan komt er een nieuwe, zo niet dan hebben we met deze nog een jaar fun.

iig thnx for the wake-up call. Toch maar eens kijken dat of als ze echt zo moeilijk verkopen of een ander merk dan misschien een beter keuze is, of heb je dit probleem ook met KTM uit bijvoorbeeld 2005?
 
Mja ik moet zeggen dat ik hem al niet echt goedkoop gekocht dus hoop er dan nog wat voor te krijgen.
Als dat niet het geval is rijd ik er gewoon nog een jaar me veder denk ik.
kep ook weinig zin om in een jaar tijd zoveel af te schrijven :)
En komend jaar komt er toch ook nog een tweede motortje bij.....

Als hij weer thuis is wel eens verder kijken, zal hem gewon t.e.a.b. te koop zetten.
Heb ik geluk dan komt er een nieuwe, zo niet dan hebben we met deze nog een jaar fun.

iig thnx for the wake-up call. Toch maar eens kijken dat of als ze echt zo moeilijk verkopen of een ander merk dan misschien een beter keuze is, of heb je dit probleem ook met KTM uit bijvoorbeeld 2005?

Ktm verkoopt over het algemeen goed. Maar husqvarna niet :( Als ik jou was had ik er gewoon nog een tijd mee doorgereden. O ja met verkopen moet je ook veel geluk hebben trouwens ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan