Je vraag wordt anders een complete slag in de lucht zo.
Ik zit hier bij een peuter tuin denk ik, laat de vraag maar als je maar kinderachtig uit de hoek kan komen.
Ik zoek me wel een seriues forum.
Hier, peuter hier maar eens aanIk zit hier bij een peuter tuin denk ik, laat de vraag maar als je maar kinderachtig uit de hoek kan komen.
Ik zoek me wel een serieus forum.
Ik zoek me wel een seriues forum.
Artikel 3.4.36
Motorfietsen die in gebruik worden genomen na 31 mei 1995 moeten, indien een passagier kan worden vervoerd, zijn voorzien van een riem dan wel een of meer handgrepen voor deze passagier, welke moeten voldoen aan het bepaalde in richtlijn 93/32/EEG.
wat is dan het nut van de handgrepen, laat staan de verplichting ervan?lcvm nieuwsbrief juli
...
duopassagier
...
Zet je handen op de heupen van de rijder of sla je armen om zijn middel. Zo voel je de bewegingen van de rijder het best. Zorg dat je zoveel mogelijk gecentreerd op de motor zit.
...
Maak absoluut geen gebruik van eventuele handgrepen achter op de motor. Hierdoor is de kans groot dat je een keer achterover slaat!
Eeeuuhmm...PPPsstt, ik zal een geheimpje verklappen, niet alles wat in die lange reply stond heb ik zelf bedachtof je zou niemand meer mee mogen nemen...
baksteen?