Het enge is dat ze geen invloed krijgen c.q. hebben op de kwaliteit van de verkeersprogramma's, maar op de inhoud. Overheidspropaganda via commerciële televisieprogramma's?'We komen in een situatie, dat het BVOM grip gaat krijgen op de kwaliteit van verkeersprogramma's op tv. Een wens van ons gaat in vervulling'
Dat er aperte onwaarheden in die programma's worden verteld om weggebruikers te beinvloeden vind ik nog schokkender.Dat Spee met overtuiging zijn functie uitoefent kan ik hem moeilijk kwalijk nemen. Maar dat hij daarvoor de inhoud van televisie programma's probeert te beinvloeden door ze anders geen middelen beschikbaar te stellen vindt ik ronduit griezelig.
De geschiedenis heeft geleerd dat dit soort mensen niet teveel invloed mogen krijgen.
De Vara Gids is de orginele bron. Ik heb met verbazing dat artikel gelezenBron: FOK, origineel onbekend.
Hoe stoppen we deze trent in Nederland?
Maar veel leuker zou het zijn als hij eens betrapt wordt op te hard rijden. Net zoals de 3VO voorzitter(?) een aantal jaar geleden.
Ah eindelijk een topic waar ik een kort antwoord op heb:
KOOS SPEE IS EEN EIKEL
Haha, ja, in dat geval is 'ie definitief afgebrand. Maar dat weet 'ie zelf ook natuurlijk, ik heb ergens een keer gelezen dat ze 'm wel eens gevolgd hebben, maar geen stréép te hard.
Onder zijn verantwoordelijkheid worden bovendien overtreders in beeld gebracht die daar bezwaar tegen hebben, aldus de makers van Blik op de weg.
Haha, waarom verbaast me dat nietOmdat ie van te voren was ingeseint, door de makers zelf notabene
das binnen werktijdKoos Spee heeft, voor zover ik weet, een auto met chauffeur. Die zorgt er wel voor dat hij zich netjes aan de snelheid houdt